Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ø: Tilbakemeldinger på nytt design: MotorGuiden

Nutz

Med lem
Oida!!
En lei feil som muligens ødelegger hele "greia" di og har forfulgt deg hele veien.
Her gikk det tregt som aldri før. Så på mine nettleser-feilmeldinger at MooTools ble utpekt til den store synderen her, og klarte å trigge en "too much recursion"-feil, altså en funksjon som bruker seg for mange ganger.
-Og dette muligens på grunn av konflikter mellom forskjellige JS-biblioteker.

Denne Joomla-modulen gjør sitt beste for å løse konflikter.
Tror du sannsynligvis kan løse dette med denne.
SC jQuery - Joomla! Extensions Directory
 

Nutz

Med lem
Ser det er flere versjoner av MooTools inne..
Og at scjquery ikke hadde noen effekt. :(

Mootools blir lastet inn fra templaten din via cache (js-0626faa78dbd76e9260c001db8305997.js),
og enda en gang fra /mtupgrade/mootools.js

Tror jeg ville kommentert ut mootols.js i template-filen for å se om det hadde en gunstig effekt.





PHP:
  <script type="text/javascript" src="/cache/template/js-0626faa78dbd76e9260c001db8305997.js"></script>
  <script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.4.2/jquery.min.js"></script>
  <script type="text/javascript" src="http://www.motorguiden.no/plugins/system/scjquery/noconflict.js"></script>
  <script type="text/javascript" src="/plugins/system/mtupgrade/mootools.js"></script>
  <script type="text/javascript" src="/media/system/js/caption.js"></script>
  <script type="text/javascript" src="http://www.motorguiden.no/modules/mod_news_show_gk3/scripts/engine_1_11_compressed.js"></script>

  <script type="text/javascript" src="http://www.motorguiden.no/modules/mod_yoo_search/mod_yoo_search.js"></script>
  <script type="text/javascript">
 

Nutz

Med lem
Jepp, her også.. :)
Rekkefølgen på scriptene er blitt endret.
-Den rekursive greia som tok så lang tid kommer ikke frem lenger, nå er det bare mtupgrade/mootools.js som skriker litt..
 

Dag Frogner

Supermedlem
Er par ting:

Hvor registrerer jeg meg på siden din? Ser det står "Registrer deg" rett under "Innlogging", men det skjer ingenting når jeg klikker på den. Hva er fordelen av å være medlem? Jeg har litt vanskelig med å se grunnen til at jeg "må" være medlem på en side jeg kun er innom for å lese om motornyheter.

Når du har Adsense-annonser på siden din krever Google at du har en link til "Personvern" på siden din hvor besøkende bl.a blir informert om at info om dem blir lagret i cookies. Kan ikke se en slik link på siden din og dersom Google stenger kontoen din får du aldri åpnet den igjen.

Du har noen stygge orddelingsfeil som f.eks effekt kurve, moment begrensa (syntes uansett at du burde skrive momentbegrenset), test eksemplaret, klima anleget, fører setet osv osv...dette er kun hentet fra deler av testen av Saab 9-5, så antar at dette går igjen flere steder. Det rare er at mange ord er riktig sammensatt, mens en del er ikke. Altså ikke en feil som går igjen overalt.

Skrivefeil under "Mest lest": Mest leste artikkler forrige uke

Du har fortsatt ikke favicon.

Dette var ting jeg la merke til, og for å skryte litt på slutten så syntes jeg du har et oversiktlig og rent design som fungerer godt. :)
 
Sist redigert:
Takker!

Først av alt, tusen takk for konstruktiv tilbakemelding!

Innloggingen er fiksa nå. Liten tabbe jeg gjorde når jeg prøve å forbedre lastetiden på siden. Den eneste fordelen med å registrere seg er at man kan skrive inn kommentarer på artikkler og bruke forumet uten å måtte bruke captcha hele tiden.

Takk for opplysningen angående google personvern, det skal jeg få fikset snarest!

Når det gjelder skrivefeil så kan jeg "heldigvis" si at jeg ikke har skrevet testen av 9-5. Uansett så er skrivefeil noe jeg prøver å jobbe med, gjør mitt beste... :)

Takk for favicon tipset. Har satt det på "to do" listen.

Godt å se at folk opplever at siden laster raskere nå!
 
Favicon

Favicon er på plass :)
Ikke verdens beste kanskje, men det er der i alle fall.

Link til personvern er også på plass nå.

Igjen, takk for tilbakmeldingene så langt!
 

hohohoo

Medlem
Den siden var jo utsøkt, eneste som overrasket meg litt var den noe lave aktiviteten på forumet. Med tanke på sidens kvalitet og at mange jo har noen meninger om emnet.

Nå vet ikke jeg hva du ønsker, å få gjestene på FB eller inn på Forumet? Ønsker du dem inn på Formumet burde du muligens flyttet den linken fra nederts i artiklene, til øverst.
 

Frode

Medlem
Siden er bra, men de menyene på toppen som glir over adsense, diverse og forum f.eks er nok ikke helt godkjent i TOS til adsense..
 

eirabben

New Member
Har noe småpirk som kanskje bør bli fikset:
Hele siden er på norsk, men i søkefeltet står det "search"
I menyen øverst er det bare noen av elementene som har drop-downfunksjon. Du bør kanskje gi en liten visuell indikator på dette.

Ellers liker jeg designet ganske godt.
 
Topp