Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på nettside

hvaer

Medlem
Det er en fordel med en responsiv nettside i 2013. Jeg hadde aldri kjøpt noen side, av noen som ikke er responsive i 2013. Nå jobber riktignok jeg for en konkurrent, så jeg ville aldri ha kjøpt noen side fra noen i det hele tatt, men siden din ser litt 2008 ut. Det mangler også tydelige "call to action". Altså, du skriver mye på sidene dine, men for å kontakte deg, så må man opp i menyen. Virker ikke som det er noen gjennomtenkt bestillingsprosess her.

Og det samme gjelder porteføljen din. Sidene virker utdaterte, og ikke verdig å være i en portefølje. Det er selvsagt ett problem at det er kun de du har som portefølje, men da ville jeg heller gått ut til små firmaer i nærmiljøet som du kjenner til, og sagt at du kan lage en fin hjemmeside for de, for slikk og ingenting, for du ønsker referansekunder.
 
Syntes ved første øyekast at designet så fint ut, men har likevel en del til å påpeke.
-Det er ganske mye tekst på fremsiden, og det gjør at værtfall jeg mister kjapt interessen.
Jeg vil jo ikke lese mye for å finne ut hva siden er der for.
-Selve utseende passer ikke helt til formålet, jeg synes det hadde passset til for kanskje en spillside/klan eller noe sånt.
-Det bør være responsivt.
 

picxx

Well-Known Member
Når du legger ut referanser på sider du har gjort SEO jobb på bør du forsikre deg om at du har gjort en god jobb. Masse elementære feil på minst to av sidene du bruker til referansesider.
 

Demilio

Medlem
Førsteinntrykket på siden syns jeg er ok, men i det jeg blar meg rundt blir det litt vel mye tekst. Mye web-ord og lite 1-2-3..? :) Det enkle er ofte det beste

Jeg er ikke så "fæn" av mørke sider, så et trekk der fra meg, men ellers et ok inntrykk og informativ side
 
Topp