Kjapp og trygg hosting for Wordpress

15 kroner for domener - TILBUD

Bjørnar

Gründer
Prisen gjelder for første faktureringsår. Deretter 295.

De får det til å se ut som det er 15/ pr år. Det er det selvsagt ikke.
 

zapotek

Medlem
Domeneshop 140,- per år.
Webhuset 15,- kroner første år, 295,- andre år, 295 tredje år. osv.

Enkelt valg egentlig.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Er ikke det 15 kr for 1 år, og så 295 etter det? Jævla svindlere! :mad:

Synes du skal være litt forsiktig når du slenger ut slike karakteristikker. I reklamen for tilbudet står det vitterlig * og henvisningstekst "*Gjelder første faktureringsår".
 

Santo

Active Member
Synes det er villedende om det ikke er per kalenderår! Jeg forstår at jeg betaler for 1 år, ikke resten av året.

Du betaler selvfølgelig for ett år fra den datoen du registrerer domenet.

Domener betales pr. år. Registrerer du ett eller flere i dag, så må det/de fornyes i november 2014.
 

spikre

peterhamre.no
Jeg synes det er villedende markedsføring. Det er ikke reelt at det koster 15 per år, slik det fremgår av reklamen. Riktig nok er det ei fotnote der, men dog sier nå jeg. De oppgir ikke en gang hva det koster fra år 2. Jeg ville aldri gjort det på denne måten, og ville ikke handlet av noen som innleder et kundeforhold med å lure meg. Det funker kanskje mot bedrifter, men hadde det vært mot forbrukermarkedet ville nok forbrukerrådet gitt Webhuset en skikkelig ørefik...
 

Dseller

Medlem
Jeg synes det er villedende markedsføring. Det er ikke reelt at det koster 15 per år, slik det fremgår av reklamen. Riktig nok er det ei fotnote der, men dog sier nå jeg. De oppgir ikke en gang hva det koster fra år 2. Jeg ville aldri gjort det på denne måten, og ville ikke handlet av noen som innleder et kundeforhold med å lure meg. Det funker kanskje mot bedrifter, men hadde det vært mot forbrukermarkedet ville nok forbrukerrådet gitt Webhuset en skikkelig ørefik...

Så det er greit med villedende markedsføring som er rettet mot bedrifter?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
De som roper svindel her, har neppe opplevd nettopp det.
 
Topp