Kjapp og trygg hosting for Wordpress

151 er her akkurat nå

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg crawler ikke nå - det var i helga jeg gjorde det...... Billig alkohol er ikke bare positivt.....hehe...... 40,- DKK for 0,75l Tuborg fatøl på byen ;)

Men, det er helt klart webforumet har vokst! Det ser man jo på aktiviteten her inne! Men, det er viktig at alle føler seg velkommen og tør å poste her...... Så jeg vil oppfordre til å være litt mer taktfull når man gir kritikk
 

vidarlo

Apache-junkie
Problemet her inne er for min del at det er jævlige mengder støy iforhold til gullkorna - modereringa er for slapp iforhold til størrelsen på forumet...

Eg er vandt til relativt strict moderert forum, freakforum, der det blir stilt rimelig strenge krav til at poster bidrar, og støyen blir sletta.

Her overlever støyen, og advarsler blir delt ut offentlig...
 

Msites Ltd

Livsnyter
Jeg er for at vi skal ha litt takhøyde....... Og, jeg synes faktisk at eksempelvis vidarlo kan være noe "ufin" til tider.... Dette er et forum for alle innen denne bransjen - og da bør det være såpass spillerom som det har vært til nå!
Jeg må si jeg er relativt fornøyd med at det er et FORUM hvor alle får sagt sitt uten at det skal være Kina-politikk på innleggene :)
 

vidarlo

Apache-junkie
Jeg er for at vi skal ha litt takhøyde....... Og, jeg synes faktisk at eksempelvis vidarlo kan være noe "ufin" til tider.... Dette er et forum for alle innen denne bransjen - og da bør det være såpass spillerom som det har vært til nå!
Jeg må si jeg er relativt fornøyd med at det er et FORUM hvor alle får sagt sitt uten at det skal være Kina-politikk på innleggene :)

Med fare for å dra tråden totalt OT: diskusjon er bra, men kvifor i alle dager insisterer folk på å bruke forum til å spørre om ting som google kunne gitt bedre svar på, evt slenge ut noko og forvente at andre skal gjere det heilt gratis for dei? Eller slenge ut innlegg av typen "HJELP TING FUNGERER IKKJE KA SKAL EG GJERE!!!!?". Det er faktisk slikt eg vil hevde at en ikkje taper en puck på å bli kvitt, tvert imot vil det heve kvalitetsnivået på forumet ein god del hakk.

Eg argumenterer ikkje for sensur; eg argumenterer for fjerning av det som ikkje kan tolkast som meiningsyttring eller i nærheten av hjelpsomt samme korleis ein snur og vender på det.

Kanskje admins vil ha eit forum med ein løs tone her, og det er plenty ok for min del, eg brukar forumet, og om eg blir for misfornøgd vil eg slutte med det. Eg kjem med mine innspel, og reknar ikkje med å bli hørt på.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Det er sunt med diskusjon. Og, jeg tror det kommer mye godt ut av disse dumme spørsmålene selv om jeg også sitter og himler med øynene mange ganger i løpet av en dag..... Men, det som er en selvfølge for meg er ikke nødvendigvis en selvfølge for deg! Og, vice versa.....
Og, sletting av innlegg er sensur uansett hvordan man vrir og vender på det!
 

picxx

Well-Known Member
Er alltid greit med litt takhøyde, men moddene / admin's kan nok ta litt selvkritikk, for i visse tilfeller er det rett og slett en ny tråd som skulle vært opprettet istedenfor å svare i en allerede eksisterende tråd.
Alle som har litt erfaring med å delta i et forum er vel også vant med å forholde seg til forumregler, og når disse ikke blir overholdt er det moddene/admin's jobb å rette på dette.
 

picxx

Well-Known Member
Og, et forum er brukergenerert og formes da mye av de som ferdes der!

Sant, men det er likevel eier/admin's som legger retningslinjer på hvilken vei man ønsker å forme det.
 

picxx

Well-Known Member
Helt klart - men, velger man en annen vei enn brukerne så er forumet fort dødt!

Det kommer jo helt an på hvilke brukere man ønsker det da :p
En kan miste 10 brukere, men vinne 20 om man bruker rette metoder.
En kan selvsagt også miste de 10 uten å vinne noen, men da har man lært til neste gang ;)
 
Topp