Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefal meg en t-skjortesjappe

Robert

Mr. 66
Si at jeg har planer om å selge t-skjorter, og jeg har tro på at det raskt kan bli litt volum på salget, altså gjerne et par hundre tskjorter.

Jeg har ikke lyst til å selv ta meg av det praktiske ved utsending, fakturering etc. Jeg vil stå for designet og sende kundene videre til en nettbutikk som tar seg av alt.

Det er viktig at nettbutikken som selger tskjortene er på engelsk.

Hvilke alternativer har jeg utenom spreadshirt? Er det noen som har erfaringer med spreadshirt?
Hvordan er det med marginer på tskjorter? Hvor kan jeg sitte igjen med mest av kaka?

På forhånd takk for alle svar.
 

Ståle

Medlem
Har bestilt et par t-skjorter fra spreadshirt og er svært godt fornøyd med kvaliteten og holdbarheten på trykket.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Tillater meg å stille spørsmålet om hvorfor det være en engelsk nettbutikk?

For vi har jo mange bra leverandører av dette her i Norge å, liksom..
 

Robert

Mr. 66
Hver kunde skal nok bestille 1-2 skjorter, men det kan raskt bli et par hundre kunder, altså affiliate/dropshipping

Det kan godt være en norsk nettbutikk, så lenge den har handlevognsystem etc. på engelsk da jeg forventer hovedsakelig internasjonale kunder. Jeg liker også å tro at jeg kan få bedre marginer i utlandet? Bevis gjerne at jeg tar feil :)

Jeg kan godt sette opp min egen lille handlevogn og videresende lister med adresser/type tskjorte til en 3djepart.
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Hvilke Norske alternativer finnes? Vurderte Spreadshirt, men disse er jo utenlandske og man må betale toll/mva på varer over 200kr. Så da blir en hettgenser til 349,- fort veldig dyr.

Er som trådstarter også på jakt etter et konsept som er fullstendig slik at de tar seg av pakking og utsending.
 

Sjefskoder

Sjefskoder
nicedeal.no finnes...

Hvordan de er å ha med å gjøre og hvordan alt fungerer der veit jeg dog ikke..
 

Sjefskoder

Sjefskoder
ahh...

Send de en mail og inngå en avtale med de..

De er sikkert intr. i å tjene penger...;)
 

picxx

Well-Known Member
For tskjorter er det jo greit, men jeg har solgt "en del" hettegensere og det blir jo toll og moms på alt over 200kr og da blir det jo fort litt dyrere. :)

Ta kontakt med butikken (i dette tilfellet blir det vel da spreadshirt) og hør om de ikke kan sende alt med verdi over 200.- som gave, med fikitiv privat avsender.
Grensen på dette er på 1000.-NOK.
(Det kan likevel forekomme at kunden må betale forenklet tollbehandling, som er ett engangsgebyr på nesten 200.-)
 
Topp