Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Autoresponder

xcp

Medlem
Hei.
Er en stund siden jeg har vært innom her nå, men nå er jeg tilbake.

Jeg lurte på om det er noen her som bruker en autoresponder, til markedsføring etc.
Iallefall vill jeg gjerne vite om de som bruker det, hvilken tjeneste de bruker. Og hvor mye de eventuelt betaler for dette.

For å forklare litt nærmere om denne posten, så gjelder dette et av mine seneste prosjekter.
Som dere sikkert gjetter er dette en Autoresponder tjeneste.
Derfor vil jeg gjerne vite mer om deres behov, hva dere betaler og hvilke begrensninger det er på de tjenestene dere bruker.

Kommer tilbake med mer info, så fort jeg har samlet inn litt info fra dere medlemmer.

Takk så lenge.
 

xcp

Medlem
Ok. Aweber har jeg vært borti. Jeg vurderer jo sterkt å lansere denne tjenesten min da. Og vil jo gjerne at folk skal bruke den.

Jeg kan vurdere å gi alle medlemmene på forumet her en gratis autoresponder visst noen er interesserte.

Men vil på en måte vite hvor mange som kunne tenke seg dette. Istedenfor å måtte betale en masse penger per måned.
Dette er jo selvsagt en måte å promotere min egen tjeneste, slik at jeg kan tjene noen kroner til å dekke driftskostnadene senere.

Men, kan noen tenke seg dette?
Kan lage en egen pakke til medlemmene her på forumet.
 

picxx

Well-Known Member
Om du kun skal ha en autoresponder uten noen andre funksjoner tilbyr jo også de aller fleste webhotell å sette opp autoresponder på vilkårlig mailadresse du oppretter.
Det negative med det er jo at du ikke senere vil ha mulighet til å sende nyhetsbrev.
 

xcp

Medlem
De som blir medlemmer hos meg kan sende nyhetsbrev. det er ikke noe problem. Nå er denne tjenesten hovedsaklig laget for hele verden så dette er på engelsk. Men det skal jo ikke være noen hindring.

Her er noen egenskaper.

Du kan teste autoresonderen i din konto, ved å angi en e-post adresse.
Sende en broadcast. En manuell follow-up til din e-post liste.
Lage nyhetsbrev og teste disse.
Liste over aktive prospekter.
Liste over alle i din e-post liste
Se hvem som ønsker å bli fjernet
E-post som ikke har kommet frem til bruker
Tracking: Se hvor dine prospekter kommer fra.
HTML Form. Kode du kan legge til på din hjemmeside.

Og det blir et affiliate system, hvor du kan tjene penger ved å få andre til å bli et betalende medlem.

Er dette egenskaper som er ønskelige?
Eller er det noe du savner, eller som du syns burde vært med?
Kom gjerne med forslag
 
Topp