Kjapp og trygg hosting for Wordpress

BBS vs DIBS

n0stra

Medlem
Skal nå velge mellom disse to overnevnte til betalingsløsning for en ny nettbutikk. Siden jeg ikke har erfaring fra noen av de så ønsker jeg innspill.

Det er vel også slik at man må skaffe seg avtale med Teller for utbetaling fra kredittkortinnbetalinger uansett hvilken man velger?

Hvis det har noe å si skal disse brukes på en side laget med Magento.
 
Jeg hadde gått for dibs, de er flinke til å lage løsninger til magento. De kan også utvikle skreddersydd vis det trengs. Si ifra vis du trenger litt hjelp. Du må uansett ha kort innløser.

Mvh Kim
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Om du skal benytte en hosted versjon hadde jeg uten tvil gått for BBS sin løsning.
Strømlinjeformet og flott hosted løsning.

Dibs sin hosted løsning finnes på "artictrade.com" og grensesnittet ser ut som det er designet i 1994.
 
Personlig har jeg prøvd å få tak i trollweb flere ganger det har også min kunde gjort.
Fått så å si null respons fra dem så har egentlig boikottet de.

Mvh Kim
 

xpd

Medlem
Har et halvt års erfaring med Magento BBS modulen og den har slitt med veldig mye forskjellige bugs, og gjør det fortsatt. Det er til tider vanskelig å få svar angående disse.
Den er imidlertid gratis, så det er grenser for hva man kan kreve av support. Ikke noe galt ment mot Trollweb, som er veldig hyggelige når de velger å svare.
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Jeg har kun er faring fra BBS sin butikk løsning. og vet at de ikke tåler mye trykk...
skjer "ofte" (minst 1 gang hver andre mnd) at butikken tapen mange kroner pga at linja dems ikke tåler så mye.. under vekterstreiken tapte butikken 30000 kr fordi terminalen sluttet å funke.. slik var det for alle butikkene på senteret jeg jobber nesten alle bruker bbs
 

n0stra

Medlem
Jeg har kun er faring fra BBS sin butikk løsning. og vet at de ikke tåler mye trykk...
skjer "ofte" (minst 1 gang hver andre mnd) at butikken tapen mange kroner pga at linja dems ikke tåler så mye.. under vekterstreiken tapte butikken 30000 kr fordi terminalen sluttet å funke.. slik var det for alle butikkene på senteret jeg jobber nesten alle bruker bbs

Ehhh har det fysiske betalingsterminalsystemet noe å gjøre med de nettbaserte systemene å gjøre? Er det slik at de har et sentralt nettverk som faller ned innimellom?

Jeg har jobbet i en større bedrift hvor vi hadde flere hundre betalende hver dag og det var sjeldent noe system for når betalingssystemet knakk sammen. Og da skyldtes det for det meste fysiske problemer med linja eksempelvis.
 
Topp