Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Behersker du design og CMS Open Source?

Altberger

Medlem
Jeg er på utkikk etter en person med kompetanse innenfor design av web samt CMS Open Source løsninger.

Selv har jeg lang erfaring som selger av alle typer webapplikajoner til mellomstore bedrifter (spesielt mot advokater) og jeg har over 10 års fartstid innenfor internett.

Min spisskomptetanse er utvikling/tilpassing av innhold for bedre rangering i søkemotorer. Her kan jeg blant annet vise til følgende eksempel i Google. Søk selv etter; Mercedes Benz Oslo


Etablering (design og programering) av en løsning som jeg selger inn kan ligge på 20.000,- til 100.000,- eks mva eller mer.
Her er det naturlig med 50/50 fordeling.

Du er ikke forpliktet til noe som helst av økonomisk karakter og får kun betalt i henhold til utført oppdrag.
Antall oppdrag er ca 6 til 8 stk pr år.


Hva ønsker jeg av deg?

1. Ærlighet
2. Kompetanse på CMS Open source (Selv er jeg kjent med Farcry og Joomla)
3. Erfaring med design av websider (Her kan jeg komme med innspill og ideer om ønskelig)


NB; CMS-løsningen MÅ ha mulighet for at kunden selv kan redigere unik tittel og metadata for hver unike underside.
Det må også være mulighet for å sette søkemotorvennlig URL for hver unike underside.

Tilleggsapplikasjoner som utskriftsvennlig versjon, site-map, tips en venn, etc er også viktig å beherske.

Interessert? Send meg en pm og vi kan ta en nærmere prat.
 
Topp