Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billig Annonsering - Et Engangstilbud!

Msites Ltd

Livsnyter
Som mange av dere vet har jeg i det siste jobbet med å få på plass et nettverk av nettsteder for annonsenettverket jeg tilbyr annonsering i.

Nå skal annonsestyringssystemet på plass og det er da bedre å ha en reell kampanje i systemet når dette skal kjøres opp. Derfor går jeg ut med et tilbud du bare får en gang!

500.000 annonsevisningner til kr.10.000,- NOK

Annonsene kjøres på hele nettverket, fullstendige rapporter leveres ved kampanjeslutt.

Her er det første mann til mølla! Ta kontakt på PM her, eller send meg en e-post: bkm@msites.biz
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
sKrud skrev:
seppolaatle: Hvor var du på barneskolen?

Barneskolen? Du kødder nå? Trodde du jeg var kommet så langt? Tenker du mener barnehagen jeg. :D Jeg har vel ikke all verdens peiling på annonsering. Det er ikke akkurat som at jeg har slått meg på den slags enda. Var liksom ett spørsmål det over, så om du heller kunne svart på det i setningen, fremfor en "usaklig?" kommentar hadde det jo vært greit.. :)
 

webpiken

Medlem
Barneskolen? Du kødder nå? Trodde du jeg var kommet så langt? Tenker du mener barnehagen jeg. :D Jeg har vel ikke all verdens peiling på annonsering. Det er ikke akkurat som at jeg har slått meg på den slags enda. Var liksom ett spørsmål det over, så om du heller kunne svart på det i setningen, fremfor en "usaklig?" kommentar hadde det jo vært greit.. :)

10 000 / 500 000 er nok ikke 50 - var bare det han mente vil jeg anta! :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Joda.. Hehe... Godt jeg hadde en sånn ok forklaring om at jeg ikke har kommet så langt enda! :D Tok liksom 500k/10 000kr jeg da :D
 

picxx

Well-Known Member
Msites : Vil du ha mulighet til å selge ut CPC annonsering etterhvert eller vil det kun være basert på visninger.
 
Topp