Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Billige domener selges

Tony J

Alle skal få
Domener selges. Kun bud på PM vil bli besvart. Minstepris for samtlige : 1000,-
Hadde tidligere en tråd om flere av disse domenene, men ønsker nå å ta diskusjonene
og kommentarene på PM. Håper dette respekteres av samtlige:)

Budrundene avsluttes automatisk 48 timer fra første bud slik at det ikke skal bli
en langdryg affære for deg som budgiver.

Ps: Jeg er fortsatt ikke MVA registrert så bud er eks. MVA.

Det vil komme flere godbiter her etterhvert:

ukebladet.no
flybillig.net
dagensannonser.no
finndeals.no
fribruk.no
kaloriteller.no
oljeboring.no
praten.no
stortutvalg.no
dinnyhet.no
transporthjelp.no
flybillig.net

----------------------

Mvh,

Tony J
 

Tony J

Alle skal få
Nytt domene til salgs: hvordanskrivecv.net - 14 800(!) eksakte treff i google lokalt/mnd , Konkurranse = Lav. Tips: Domener ledige av samme navn: biz, info, org m.f.
 

Tony J

Alle skal få
Nytt domene til salgs: merpenger.no Et fint domene for trakt inn til forbrukslån, sparing, kredittkort m.m. Kan kanskje brukes på lik måte som den svenske versjonen m e r p e n g a r . se ? Se trådstart for kriterier for bud.
 

Tony J

Alle skal få
Budet ditt er notert Vaffel. Budet og eventuell øvrige bud på ukebladet.no vil stå til klokken 24.00 på Onsdag.
 

MobyDick

New Member
Finnes det affiliate for mobilabonnement? F.eks dette: FRI | One Call mobilabonnement , I så fall kan jo domenet fribruk.no være en inngangsportal for tilbydere som tilbyr fri bruk av deres tjenester :)


Desverre.. ikke som jeg vet iallefall. har vært inne på tanken i forbindelse med min geskjeft, men hadde nok uansett ikke funket da folk ikke vil ha sine mobilnummer knyttet til spesifikke operatører som regel :) fint domene uansett da
 

Tony J

Alle skal få
Netcom, Talkmore, Telio og Tele2 er hos TD i hvert fall.

Takker for tipset. Hvis jeg får mindre å gjøre i fremtiden kan det hende jeg tar i bruk domenet relatert til tjenester o.l for fri bruk, men til den dag vil det være til salgs da jeg har nok å gjøre per dags dato. Tar også imot tips for andre tjenester som har fri bruk av diverse ting og tang, i så fall vil mobil være en av hovedkategoriene for nettstedet.
 
Topp