Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bokføring av solgte digitalprodukter?

Jeanette

Multitasker
ja, det er jo teknisk sett mulig. Jeg har det antagelig i nettbutikken min også, i alle fall ser jeg at den kommuniserer.

Men jeg bare lurer på om det kan være like greit å bare sette opp en nettbutikk, da... Fortsatt betale over paypal, men med ordrebekreftelse i mail til kunden umiddelbart etter kjøp, og med all info til regnskap i databasen.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg tror at hvis du setter det opp slik, så kommer ikke skattemyndighetene å mase.
Hvis du hadde flyttet dette til Cayman Islands hadde de ikke vist noenting noengang om dette, så her viser du god tro til de grader.
I tilfelle du hadde vært ute for å snyte skattemyndighetene for penger hadde du ikke hatt noe problem å få det til, dermed er det rimelig å konkludere at du gjør det så godt du kan og at du er ærlige.
 

Jeanette

Multitasker
Jeg tror at hvis du setter det opp slik, så kommer ikke skattemyndighetene å mase.
Hvis du hadde flyttet dette til Cayman Islands hadde de ikke vist noenting noengang om dette, så her viser du god tro til de grader.
I tilfelle du hadde vært ute for å snyte skattemyndighetene for penger hadde du ikke hatt noe problem å få det til, dermed er det rimelig å konkludere at du gjør det så godt du kan og at du er ærlige.

Jah, man må jo gjøre et forsøk, i alle fall, selv om reglementet er hinsides tungvint og teit.
 

kongen

kongemedlem
Hvorfor ikkebare bruke en PayPal Kjøp-Nå knapp? Det er enda enklere enn en nettbutikkløsning.
 

kongen

kongemedlem
Kunden får kvittering fra PayPal med all info etter betaling (produkt/dato/klokke/osv), og du har all info lagret inne hos PayPal.
 
Topp