Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bruke domenemail fra domeneshop.no- > www.outlook.com (Hotmail)

Hei Jeg har i det siste vært sykt lei Gmail.com
Pga. vise grunner og vært keen på og teste noe NYTT!

Men fant ut når Nye www.outlook (.com) kom i webbformat i dag. så bestemme meg og ta Afëre med Gmail Kontoen min

På min Gmail brukte Jeg domene mitt der som var en del enklere og legge til en der en på (Nye) www.outlook.com Men Veit det finnes en mulighet for det fordi det Jo kun en fornyelse av gamle hotmail.com + live.no

Så om noen kunne skrevet en liten Guide på Hvordan Jeg kobler domene mailen i fra Domeneshop
Til min nylige opprettete Konto på www.outlook.com og jeg vil ha Bra og ordentlige opplegg slik Jeg kan bruke den som hovedadresse for og sende epost og motta epost, Det er svært viktig!
Ser mange fordeler med Outlook.com Egentlig selvom de fleste på fourmet er virket misfornøyd med Tjenesten. så likte Jeg den!

En Guide hadde vært fint:)

Har testet litt selv men ser at trenger en del hjelp til dette, Via detaljert Guide. eller om noen kunne fikset dette med enkle steg!
 
Hei dag det er ikke så enkelt pga. at Jeg Googlet det og svarerne var alt for Gamle + At ikke forsto noe av hvordan Jeg kunne akuratt gjøre det med domeneshop.no så om noen kunne tatt seg bryderiet og ta en Liten Guide. sånn Jeg kan fikse det i løpet av dagen i dag eller morgen dagen det må i allefal skje ganske snart Pga. Vil bruke Mailen I Jobb sammenheng.
Og syntes Dag var litt passe grinete, så prøver heller lykken om det er noen som faktisk er hjelpesome nok til og Vise Meg hvordan får dette til :) som sagt ingen hast men håpte fikk det til i dag eller i morgen :)

Takker dem som Gidder og vise meg Hvordan:)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg er ikke grinete, men veldig ofte vil du ha steg for steg guide til ting og tang og helst i løpet av noen få timer.

Jeg har bare ikke inntrykk av at du søker så mye selv før du poster her.

Om det er veldig viktig å fikse det i dag, burde du kanskje ventet med å gå over til du visste hvordan du skulle gjøre det?

Inntil du finner ut noe mer, går det vel fint ann å bare videresende den ene mailen til den andre?
 
Sist redigert:
Topp