Kjapp og trygg hosting for Wordpress

CRM system enklest mulig?

Havers

Medlem
Hei,

Jeg har bare hatt smått med kunder, og er såpass ung at jeg er langt under grensa for hva som må betales skatt av, og har egentlig gitt totalt f i alt som har med skatt å gjøre. Tror faktisk jeg ikke har måttet betale noe uansett, men tenkte å bli hakket mer seriøst å få litt mer organisering i arbeidet, og hva jeg må betale av skatt o.l.

Tenkte å organisere alt dette i et CRM, og lurte på om det fantes et gratis ferdig system, eller om jeg måtte lage selv?

Det jeg tenker jeg må ha er ivertfall notater på kunder, gjerne med dato så det kan vises i en kalender, og regninger sendt, automatisk inkasso om det ikke blir registrert betalt, og statestikk over antall kunder, hvor mye jeg har tjent, og muligens noe hjelp til selvangivelsen?

Systemet skal ligge localhost på min egen pc, så jeg har tilgang til det overalt, men også mulighet til å synkronisere mot en webserver. Sistenevnte er ikke et krav.

Så; Finnes dette, eller må jeg lage noe selv?
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Hallojs!

Når du har drevet med dette i noen år vil du fort skjønne at skal du ha noe å bli slik du vil ha det, så får du smelle det sammen selv..

Anbefaller deg å gjøre dette isteden for å bruke masse tid på å endre en masse koder i noe ferdig-løsning...
Om du har kunnskapen til det selvsagt ;)

Om ikke så får du søke litt rundt på nett og sette deg ned å teste ut alle som finnes av gratisversjoner også endre i koder....

Eller du kan betale noen for å lage dette for deg..

/S
 
Topp