Kjapp og trygg hosting for Wordpress

CTR på facebook

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hva slags CTR har dere vanligvis når dere annonserer på facebook via social ads?

Jeg har en CTR på latterlige 0.11%.. hehe! Er facebook brukere virkelig så slappe?

Og forresten - jeg er egentlig selv i målgruppa jeg har siktet meg selv mot, men annonsen min vises allikevel ikke på denne siden. Noen som vet hvorfor?
 

Bjrl

Medlem
Jeg har trøbbel med å submitte kredittkortdetaljer hos Facebook nå. Er det flere som sliter med det?

Har forøvrig en utrolig mailkorrespondanse med Facebook customer service - They really suck! Det er omtrent som hentet ut av en totalt usannsynlig sketsj av Kirkvaag/Lystad/Mjøen.

Vurderer å poste den for å vise hvor totalt evneveike mennesker det faktisk er mulig å ansette til å ta seg av annonsører som ønsker å legge igjen 1,5 million kroner pr år i firmaet ditt...

Mvh
Bjørn Jarle
 

clinton4

Medlem
Har prøvd meg på blink.no, facebook.com, deiligst.no, penest.no og fettnerd.org. Min erfaring er at det er utrolig dårlig CTR på de fleste communities.
 

vidarlo

Apache-junkie
Har prøvd meg på blink.no, facebook.com, deiligst.no, penest.no og fettnerd.org. Min erfaring er at det er utrolig dårlig CTR på de fleste communities.

Kanskje fordi dei fleste reklamekampanjer er fantastisk dårlig utforma for dette mediet? Folk som bruker slike communities er vel stortsett opptatt av underholdning, holde kontakten med folk, bli kjent med nye, og tidsfordriv... då passar ikkje reklame inn

Tipper at slik som Gilette si kampanje på biip.no hadde rimelig OK oppslutning faktisk. Kanskje stormen kan kommentere det litt?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Sitter med en liten følelse av at de har delt opp kundeservice i avdelinger som heter "Pam", "Everette" etc.....så i realiteten har du fått svar fra flere forskjellige kundebehandlere.....hehe...

Men, dette høres jo helt utrolig ut ja.....
 

xenimus86

Medlem
Jeg har trøbbel med å submitte kredittkortdetaljer hos Facebook nå. Er det flere som sliter med det?

Ja! Jeg har et kredittkort som har en del penger på seg til slike ting - og hver gang jeg taster inn informasjonen og kommer til siste side får jeg bare beskjeden
"Sorry we cannot process your order at this moment" eller noe sånt.

Utrolig plagsomt! :( Noen flere? Noen som har funnet en løsning på dette?

Adrian
 

xenimus86

Medlem
Ikke si du fikk tak i dem?? Haha! Det er bra gjort!
En gang for noen år siden når Facebook ble populært i Norge - så tenkte jeg å prøve meg på en "ekstremversjon av viral-marketing". Desverre slo dette så til de grader feil - da man ikke kan sende ut massemail hvis en gruppe overstiger 1000 eller noe antall medlemmer.

Uansett - jeg hadde en del spørsmål til dem og fikk aldri svar på mail. Endte med at jeg ringte dem og satt i 20 minutter i kø før jeg kom til en dame som ba meg sende mail. Fantastisk!

Skal prøve å legge inn annonse igjen!
 
Topp