Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Debet Faktura

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jepp. Er visst online. Har registrert meg, men virker tungvint å oppgi fødselsnummer (eller organisasjonsnummer). Men systemet godtok jalladata...så da så :). Merkelig nok, da jeg skulle fakturere en juksefaktura til en privatkunde forlangte systemet fødselsdato på kunden (og ba meg om å ringe ligningskontoret for å få vite den)....merkelige greier.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jepp. Er visst online. Har registrert meg, men virker tungvint å oppgi fødselsnummer (eller organisasjonsnummer). Men systemet godtok jalladata...så da så :). Merkelig nok, da jeg skulle fakturere en juksefaktura til en privatkunde forlangte systemet fødselsdato på kunden (og ba meg om å ringe ligningskontoret for å få vite den)....merkelige greier.

Haha, den var god.
 

jaw97

New Member
Tilbakemelding fra Debet AS

Jepp. Er visst online. Har registrert meg, men virker tungvint å oppgi fødselsnummer (eller organisasjonsnummer). Men systemet godtok jalladata...så da så :). Merkelig nok, da jeg skulle fakturere en juksefaktura til en privatkunde forlangte systemet fødselsdato på kunden (og ba meg om å ringe ligningskontoret for å få vite den)....merkelige greier.

Hei

Du trenger ikke å fylle inn fødselsnummer, men dette kunne kanskje virke litt forvirrende, og endres nå.

Grunnen til at du ble bedt om det er at man trenger fødselsdato dersom kravet må sendes til namsmannen for utlegg. Fakturaprogrammet til debet er en videreføring av egeninkassoprogrammet vårt, og fødelsesdato/org nr. feltet blir endre nå.

Godt at man får tilbakemeldinger fra brukere :)

mvh

John Anders Willander
Debet AS
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hei

Du trenger ikke å fylle inn fødselsnummer, men dette kunne kanskje virke litt forvirrende, og endres nå.

Grunnen til at du ble bedt om det er at man trenger fødselsdato dersom kravet må sendes til namsmannen for utlegg. Fakturaprogrammet til debet er en videreføring av egeninkassoprogrammet vårt, og fødelsesdato/org nr. feltet blir endre nå.

Godt at man får tilbakemeldinger fra brukere :)

Bra med endringer, men ser det vel ikke helt som min oppgave å tipse om selvfølgeligheter når føring av fakturaer blir vanskeliggjort. Men siden jeg elsker alt som er gratis, kommer jeg til å teste og deretter anbefale. Det er i alle fall ingen vits i å betale for enkle fakturaprogram lenger. Men foreløpig holder jeg en knapp på Gratis fakturaprogram på nett | Conta Faktura|Nettbasert faktura.
 
Topp