Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Design av Wordpresside og Logo

Torvald

New Member
Hei

Jeg har en stundt drevet som freelancer fotograf og tiden er nå inne for å opprette logo og nettside. Derfor søker jeg etter en/flere person som kan påta seg disse jobbene.

Logo
Har en ganske klar plan på utformingen, tekst med et enkelt grafisk element samt varisasjoner på svart/hvit bakgrunn.

Webside
Jeg har tidligere erfaring med administrasjon av Wordpress sider og ønsker derfor å bruke wordpress som webside. Samtidig har jeg webserver til formålet. Det jeg ønsker er at du skal designe et ferdig "theme" på bakgrunn av min bestilling.

I hovedsak tenker jeg at det er en fordel å ha samme person på begge disse bestillinger, men er åpen for kombinasjoner dersom du kun gjør en av delene.

Ta kontakt dersom dette høres intresangt ut så sender jeg over en mer nøyaktig bestilling og noen referansesider (ønsker ikke publisere dette public) så tar vi pris og detaljer da!
 

PIP

Medlem
Trenger du en logo, så kan du benytte for eks. Logo Design, Web Design and More. | 99designs Norway - Ser det er flere som videreselger logoer derfra. Men det er ingen grunn til å betale mer enn nødvendig. Kutt ut mellomleddet og spar penger. Det er også større sjangs for å få det som du vil ved å kommunisere direkte med designeren. En av de som vinner en del konkurranser er LIKK | projektowanie graficzne og du kan se gjennom en del av hans Winning designs her: Profile for L-i-k-k | 99designs - En rimelig måte å få en helt ok logo på. Du kan også få designet nettsidene dine på samme sted. Rimelig og kjapt! ;)
 
Topp