Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Design nettbutikk til Fiskebil - Innspill

erlsae

Medlem
Nettsiden ser ikke ut på 13,3" skjerm, i tillegg er det ikke mulig å trykke på noe.

Edit: Ser nå at du har lagt inn bilde. Umulig for meg å gi tilbakemelding da nettsiden ikke er optimalisert til min skjerm.
 

BlitZz

Member
  1. Navbaren er alt for lang. En god tommelregel er at du ikke må ha mer en 7 linker i en vannrett navbar, da burde du bruke dropdowns. (Det er "for mye å se på og blir fort rotete").
  2. Engelsk og Norsk hører ikke sammen i et større bilde, slik som du har det nå. Skal siden også være Engelsk burde du ha en Engelsk logo også.
  3. Navbaren slik du vil gå frem med designet på den ser ganske bra ut! Det eneste jeg vil "kritisere" er fonten på teksten. Spessielt når en av de er "active" som på bildet: "hjem". Ser litt tynt og awkward ut :p
  4. Fargen i header slideren (#F6EDDC) passer ikke med resten av siden spør du meg.
  5. Dropp "kundesenter" på toppen.
  6. Ligg litt mer arbeid i footeren, ser ut som at du ikke har gjort særlig mye med den :confused:
Bortsett fra det er det en veldig grei og oversiktlig side! Passer godt for målgruppen din!
Stå på og lykke til!
 
Topp