Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dine tanker om bloggerwave

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg fikk også utbetalt for oppdrag jeg meldte meg opp på, men aldri skrev noe om. Lurer på om det var en feil fra deres side (burde dem ikke prøve å rette den opp igjen da?) eller om du lurer annonsørene..
 

Msites Ltd

Livsnyter
Feil fra hvilken sin side ? Fra Bloggerwave? Det er vel åpenlyst at det er en "feil" fra Bloggerwave sin side - og for å presisere så er det vel Bloggerwave som bedriver den store svindelen her. Ikke bloggerne! Bloggerne risikerer jo kun å bli utestengt....
 

picxx

Well-Known Member
Før vi sabler dem ned så går det an å vurdere den muligheten at det er bloggerwave sine penger som har gått til feilutbetalinger og ikke annonsørene sine. Dette vet vi ikke.

Ifølge en annen tråd betaler annonsørene 300.- for hver produktomtale.
Om disse pengene er forhåndsinnbetalt ser jeg det lite sannsynlig at annonsørene ikke blir fakturert for hvert "godkjente" blogginnlegg.
 

picxx

Well-Known Member
Nei, det er så kortsiktig jobbing. Jeg er tilhenger av å jobbe slik at jeg kan nyte godt av jobbinga over lengre tid.

Trenger jo ikke alltid være enten-eller, det kan jo være både-og. ;)
 

walrus

New Member
Muligens litt offtopic dette, men hva kreves av en blogg for å bli medlem?
Leste gjennom posten i går, og fant tjenesten veldig positiv.

Men jeg har en ganske fersk blogg, og har i følge dem ikke rank nok til å påta meg noen oppdrag. Noen tips? :)

--

Jeg tror det er marked for en slik tjeneste.
 

Pejyuu

Medlem
Jeg stemmer for at noen lager en ny slik norsk tjeneste. Og faktisk gjør det seriøst. Får nok bedrifter som ønsker omtaler av bedrifter og produkter til oppstarten av tjenesten, og har kvalitetssikringer på både blogger og innlegg.


Men for all del, behold paypal som utbetalingsmåte, uhyre greit å kunne bruke det.
 

Pejyuu

Medlem
På min Kosestumpen - Bloggerwave, det store nye? post så brukte de egentlig ikke så lang tid.

Jeg skrev vel innlegget mitt på mandagen, fikk posten godkjent tirsdagen, og fikk pengene enten på tirsdagen eller onsdagen.
Lange tiden tok det iallefall ikke.

edit: Woow, den parser faktisk linker og legger inn tittelen innlegget har? fiffig funksjon det der du!
Ikke la navnet og domenet på siden skremme dere. :p
 
Topp