Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domene ønskes

Domener innen boligmarkedet ønskes kjøpt. Send gjerne PM om du har noen aktuelle. Kun .no domener.
 

Bjørn

Domenespekulant
Nei, sendte PM til firmautvikling, men siden han ikke har noen form for tilbakemelding så lurte jeg bare på om han hadde fått den...
 
Hei PM er mottatt og enkelte av de er til vurdering. Kun .no domenene er interessante og ikke .net .info som er mottatt.
Dog så er jeg ikke alene om dette og min partner må også gå gjennom de.
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Nei, sendte PM til firmautvikling, men siden han ikke har noen form for tilbakemelding så lurte jeg bare på om han hadde fått den...

Herlig!

Jeg sendte deg en privat melding - har du mottatt den? Hvis ikke, kan du gi beskjed til alle her om at du ikke har mottatt min private melding?
 

Bjørn

Domenespekulant
Synes det er vanlig høflighet å gi en eller annen tilbakemelding på PM, så når det ikke er gjort via PM eller her i tråden og andre har problem med PM, så burde det vel være legitimt å spørre om. Ikke sant drlinux?
 
Privat melding fra deg Drlinux det er ikke mottatt.
 
hehe! Svarer jo kun de som er interessante og aktuelle. Tar det ikke så tungt hva andre mener om det:) Ønsker alle en fin lørdag selv om været i hovedstaden ikke er noe å rope hurra for idag heller.
 

Bjørn

Domenespekulant
Nå er jeg den gamle skolen da, så for meg er det ganske naturlig og høflig gi et svar når man får en direkte henvendelse - uansett om det er aktuelt eller ei. Da slipper den andre parten å gruble om PM er mottatt og om mottager er interessert :) Hadde man skrevet at kun de interessante blir besvart, så hadde jeg vært helt enig. Det er nå min mening da, men skjønner jeg begynner å bli gammel og dere ungdommene har andre meninger ;-)
 
Topp