Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Domeneshop problemer?

picxx

Well-Known Member
Har satt opp domenet til host1's navneservere.
Har naa gaatt 3 dager, men fremdeles peker domenet til siden "Dette domenet er parkert hos domeneshop".
Andre som har hatt samme problem i det siste, eller tar det bare unormalt lang tid aa oppdatere grunnet ferietid (lazy internett fenomenet) :D
 

spikre

peterhamre.no
Jeg har også omdirigert flere domener siste uken.
I tillegg til www-videresending (her bør du bare fjerne alt), bør du sjekke DNS -> Avansert i kontrollpanelet til Domeneshop.
Endringer for nytt domene tar gjerne en dag (av og til 2 hos Norid), oppdatering av records tar gjerne bare noen timer.

Legg *.domene.no rett mot IP-en du har hos Host1. I Cpanel legger du inn hva du vil akseptere å motta av domener og ikke.
 

picxx

Well-Known Member
Det har ordnet seg naa.

Vet ikke hva som skjedde, men det tok veldig lang tid forste gang jeg satte det opp (ventet i ca. 1 1/2 dogn). Slettet deretter og la det inn paa nytt igjen. Ingenting skjedde (annet enn denne redirektisden fra DS). Gjorde igjen et nytt forsok etter at jeg la inn denne traaden og helt automagisk ble det bra bare i lopet av noen timer.
Mulig det var jeg som gjorde noe feil, men ihvertfall ikke noe jeg kan sette fingeren paa i ettertid.
Takk for svar spikre og Ole :)
 
Topp