Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Donerer domene til prosjekt

affi

Medlem
Jeg har mange domener hvorav noen er mer interessante enn andre, men siden jeg allerede har hendene fulle får jeg liksom aldri gjort noe skikkelig med dem, hvorpå jeg går rundt med konstant dårlig samvittighet for at det ikke dukker opp noe flott på disse sidene.

Så.. da tenkte jeg at jeg likesågodt kan donere et av disse domenene til Webforumet-folk og andre interesserte, der vi sammen kan prøve å bygge opp en nyttig, gratis-tjeneste for brukerne. Hva det skal være må gudene vite, men her er noen aktuelle domener jeg kan sette av:

fotoalbumet.no - Fotoside med gratis bildeopplasting, voting-systemer, kåringer av dagens bilde, ukens bilde, månedens bilde (youtube-aktig), osv.
flashback.no - Nyhetsside alla root.no, med blogger og artikler på siden av det vanlige møkket som blir spydd ut hver adg
sendsms.no - Dette domenet er såpass bra at jeg nok ikke donerer det helt fritt bort så her måtte det være noe veldig konkret. Har planer om å utvikle en side for bulk-sending av meldinger for firmaer, foreninger, fotballag, osv. men har ikke kommet helt i mål enda
free6.no - ingen aning. pr0n?
 
Topp