Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Dumme/naive eposter du har sendt

Tonny Kluften

Administrator
Se litt tilbake i tid, du har sikkert noen gamle eposter som viser hvor dum og naiv du var "før i tiden".

Mitt bidrag er en epost jeg sendte til Google i 2005 rett etter at jeg fikk adsensekontoen min:

"Can you please set all my earnings to zero as I have clicked them myself, it was interesting links that I wanted to follow, but now I understand that even if they are interesting to me I can not click them myself anyway."

:eek::eek::eek:
 

Tony J

Alle skal få
haha! :) Denne ga meg en latter. Jeg gikk gjennom alle e-postene mine nå. Bare 100% profesjonelle utseendet forsendelser her... :p
 

Bjørnar

Gründer
Jeg sendte en gang en mail til en fyr, og spurte om han ville kjøpe selskapet mitt og kundene mine.

Og han sa JA. Tenk det, Tonny.

:)
 

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Husker jeg sendte en mail rundt dagen etter jeg åpnet min 1 "ordentlige" Nettside. Og hørte om blant annet Norwegian, SAS, chess og netcom ville reklamere på Nett siden min for "kun" 500 kr i mnd..

Fikk kun svar fra Idar vollvik og han ville gjerne at jeg skulle ta kontakt når jeg hadde litt mer en totalt 15 uv å vise til ;-)
 

metallian

Medlem
Har sendt et par slike-i ettertid- totalt urealistiske "tilbuds-mailer" jeg også.

Men jeg har en verre som kom fra et stort firma som jeg forhandlet med for noen år siden når jeg var med og drev en meget stor nisjeside i norge med 50k brukere/mnd.

Han sendte bekreftelse etter at vi hadde forhandlet lenge- den sendte han som en svarmail på en internmail, hvor han hadde listet opp alle sidene han hadde inngått avtale med-inkludert pris og brukere for hver nettside. Det "verste" var at hans argumenter om at de betalte mer pr. bruker/visning hos oss enn hos alle andre var totalt feil- vi var suverent størst men ga billigst pris i forhold til brukere/visning. Kan si det sånn at jeg skrudde opp prisen litt ved neste runde-uten at det ble protestert så heftig...
 

Bjørnar

Gründer
Min epost var ikke naiv, men i ettertid ganske dum (for meg).

Men man vinner noe, og taper noe. Sånn er gamet, selv om det faktisk begynner å bli en del år siden - og vi er vel i live begge to. :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg har det omvendt egentlig. Leser jeg gjennom gamle eposter slår det meg hvor smart jeg var. Seriøst altså... jeg er langt fra så smart nå. Har blitt feit, lat, og litt dumsnill er jeg redd.
At jeg skriver sånt på et åpent forum sier jo nok..
 
Vi hadde for en tid tilbake en nettbutikk hvor vi solgte noen tyske produkter.
Produktene fikk vi fra et firma i Danmark som hadde Skandinavia agentur for produktene.
Der ble vi også lovet at vi var den eneste nettbutikken i Norge som fikk selge disse produktene.
Etter en periode, ønsket vi oss lavere innkjøpspris, og tenkte: Hvorfor ikke bare å kontakte fabrikken i Tyskland direkte så slipper vi dette ekstra leddet i Danmark?

Så her kommer den "dumme" eposten. Vi snekret en epost på engelsk, hvor vi la ut om hvor
flott dette samarbeidet kunne bli, og sendte den til "post at fabrikken.." Fabrikken videresendte
eposten til sin agent for Skandinavia, som viste seg å være vår man i Danmark.

Vår mann i Danmark ble så skuffet over vår måte å drive butikk på, at han avsluttet samarbeidet umiddelbart.

Så dette var vel ikke den smarteste eposten jeg har skrevet. :)
 

Tony J

Alle skal få
Jeg sendte Finn.no en e-post om å selge nettsiden min for flere millioner for flere år siden. Fikk iallfall et hyggelig avslag tilbake. Jeg var ikke naiv i utgangspunktet fordi jeg regnet med avslag og ville bruke avslaget for videre motivasjon. Får vel sende de en ny e-post snart :))
 

Tony J

Alle skal få
Jeg sendte Finn.no en e-post om å selge nettsiden min for flere millioner for flere år siden. Fikk iallfall et hyggelig avslag tilbake. Jeg var ikke naiv i utgangspunktet fordi jeg regnet med avslag og ville bruke avslaget for videre motivasjon. Får vel sende de en ny e-post snart :)
 
Topp