Kjapp og trygg hosting for Wordpress

E-postadresse for masseutsendelse

lazaa

Medlem
Lurte på dere som driver med masseutsendelse av e-post. Gmal f. eks tillater kun maks 30 utsendelser om dagen, og samme med Yahoo. Hva bruker dere til å sende dette? Har domene på one.com men har fått et par advarsler der, så kan ikke bruke dem heller.

Takk for svar.
 

Erlend

Medlem
Jeg bruker SmartSerialMail. Men det blir kun sendt 30 stk da det skjer noe med smtp greia.. Noe med at Gmail ikke tillater mer enn 30 utsendelser om dagen.

Skjer det samme med aweber? og koster det bare 1$?

Det skjer ikke det samme med Aweber. Aweber koster 1$ den første måneden deretter er det litt dyrere. Absolutt verd det!
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Helt enig med de som anbefaler aweber, har testa det litt og det virker veldig bra.

Det eneste minuset er at de er fordømt strenge, så hvis du har samlet inn en epostliste med f.ex. et script på din egen side så må alle adressene bekrefte (opt in) på nytt før man får importert dem til den nye lista, noe som garantert vil si at man kommer til å miste veldig mange abonnenter.
 

knippsen

Medlem
jeg sender ut mail til kunder av nettburikken min hele tiden med gmail. setter dem i bbc feltet. over 1500 kunder hver gang. alle får... så skjønner ikke helt dette med at gmail. kun tillater 30 utsendinger pr dag...?

eller mener du 30 stk masseutsendelser pr dag?
 

Erlend

Medlem
Helt enig med de som anbefaler aweber, har testa det litt og det virker veldig bra.

Det eneste minuset er at de er fordømt strenge, så hvis du har samlet inn en epostliste med f.ex. et script på din egen side så må alle adressene bekrefte (opt in) på nytt før man får importert dem til den nye lista, noe som garantert vil si at man kommer til å miste veldig mange abonnenter.

Det har vært slik på flere programmer jeg har prøvd. Det jeg gjorde var å legge til brukerne manuelt, da trenger man ikke en bekreftelse. Det tar lang tid, men er verd det.
 

lazaa

Medlem
Prøvde bbc i Gmail, men får bare beskjed om at ikke alle adressene er korrekte eller noe, så fungerte ikke. Sender til mange hundre forskjellige adresser om gangen.

Men startet tråden med håp om noen kunne svare på dette: Hvilke e-posttilbydere kan jeg sende mer enn 30 mail om dagen fra?

Har godaddy og de tillater 250 om dagen, men det er alt for lite.

Takk for svar
 

Erlend

Medlem
Prøvde bbc i Gmail, men får bare beskjed om at ikke alle adressene er korrekte eller noe, så fungerte ikke. Sender til mange hundre forskjellige adresser om gangen.

Men startet tråden med håp om noen kunne svare på dette: Hvilke e-posttilbydere kan jeg sende mer enn 30 mail om dagen fra?

Har godaddy og de tillater 250 om dagen, men det er alt for lite.

Takk for svar

Hvorfor kan du ikke prøve Aweber som jeg allerede har foreslått? Dette er et bra e-mail markedsføring program.
 
Topp