Kjapp og trygg hosting for Wordpress

eAccounting fra Visma

DagArne

Medlem
Hei

Er det noen som bruker dette programmet?
Jeg opplever at DNB og Visma sliter med å få integrasjonen med nettbanken til å fungere.
Har holdt på i tre måneder uten at jeg har fått bokført noe som helst. Det skulle jo være så enkelt, betale i Visma og bare godkjenne i nettbanken. Nesten automatisk bokføring.

Har sendt krav om å få tilbake fastavgifter jeg har betalt, men der har de brukt flere uker på å svare. Skjønner ikke at det går ann å yte så slett service.

Er snart så jeg sier opp hele programmet og kjøper et annet. Tror det blir enklere og billigere.
 
Sist redigert:

Tonny Kluften

Administrator
Har sendt krav om å få tilbake fastavgifter jeg har betalt, men der har de brukt flere uker på å svare. Skjønner ikke at det går ann å yte så slett service.

Er snart så jeg sier opp hele programmet og kjøper et annet. Tror det blir enklere og billigere.

Da er ikke du den eneste. Jeg har flere kunder som har sagt opp pga dårlig kundeservice. Og dyr pris på produkter selvsagt.
 
Jeg har brukt det noen måneder, men ikke prøvd å integrere det med DNB ennå. Har ikke så mye kunnskap om regnskap, og synes det er kjedelig og tar for mye tid, og kommer derfor til å gå over til et regnskapsbyrå. Det sagt, så har jeg ikke spesielt dårlige erfaringer med eAccounting og synes prisen er ok.
 

JudeQuinn

Medlem
Jeg har gitt opp alt av automatisk ditt og datt ... Fører det som "vanlig" i e-conomic -- jævla kjedelig, men det blir mindre hodebry ....
 

DagArne

Medlem
Burde vel ha oppdatert denne. Nå fungerer det sånn som det skal. Vet ikke hva problemet var, men var noe med integrasjonen som de ikke fikk til å fungere da jeg startet.
Er veldig enkelt system når det fungerer. Automatisk bokføring av poster er en fordel. Bare godkjenne de.
Kommer ikke til å bytte med det første siden det fungerer som forutsatt. Har en service-avtale med regnskapsbyrå med kunnskap om eaccoubnting
 
Topp