Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Eksisterer det noen script som beregner frakt på tyngre gods?

R@ge

Kverulant
Hei folkens.,,

Jeg sitter å klør meg litt både oppe og nede over hvordan man skal kunne beregne fraktpris på tyngre gods.

Posten har jo lagt ut sine postnummer her, og jeg har allerede en modul for postens servicepakker så dette er ikke problemet.

Jeg benytter ikke ocommerce :O

Problemet er tyngre gods som må sendes med Bring (Nor Cargo) eller Toll post.

Finnes det noen enkle script som tar utgangspunkt i mitt postnummer (butikkens) og mottakers postnummer og vekt.

For meg er ikke dette et problem, men jeg vil at dette skal være synlig for kunde i nettbutikk

Gjerne tilpasset tollpost eller Bring.

Takk for hjelp :)
 

affi

Medlem
Tror ikke det finnes noe ferdiglagd akkurat der nei. Prisen er vel normalt den samme uansett hvor i landet du sender fra/til også, såfremt det ikke er Svalbard eller Indre Karasjok.

Vi er forøvrig øyeblikk ferdig med full integrasjon av Postens fraktsystemer mot Magento, der kunden får automatisk beregnet frakten basert på hvilken fraktmetode de velger, osv.
 

R@ge

Kverulant
EDIT: Dette fungerer faktisk! Vi har nå fått til i integrasjonen at det blir automatisk regnet ut prisen basert på hvilket postnummer kunden har (utifra det forhåndsdefinerte postnummeret som butikken fysisk befinner seg på).

For posten har jeg det som trengs, det er for tyngre gods over 35 kg jeg sliter.. Er det det du har fått laget?
 
Topp