Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Emballasje til allerede emballert produkt

hvoslef

Student
Heisann, alle engasjerte medlemmer.

Har planer om å starte nok en nettbutikk, og har funnet fram varen jeg skal importere. Med i prisen jeg betaler for bulken med varer så følger "retail package" med.

Det jeg lurer på er om jeg skal hive på bølgepapp rundt emballasjen, eller skal jeg sende pakken til kunder med den emballasjen som allerede er utenpå? Det er snakk om klær.

Pakken har dimensjonene 200x150x30 i millimeter. Emballasjen er av plastikk, og antar den tåler en liten støyt.

Lurer på om jeg skal starte med 100 enheter, for å teste ut markedet og logistikkdelen av nettbutikken. Eller, hva mener dere, burde jeg heller kjøpe i et stort kvanta for å spare inn mest mulig med en gang?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Sålenge du tester ville jeg ikke kjøpe stort. Det er lov og vanlig at de første testene koster mye mer enn det du vanligvis ville betale.
For å sammenligne: tenk på hva de første mcNuggets kostet for å få de utviklet...
Pengene tjener du ikke på testing :)

Om bølgepapp rundt er fint vet jeg ikke. Det avhenger av prisklassen på produktene og forventningene. Spør noen kvinner i nettverket ditt; "mor vet best"-opplegget :)
 

hvoslef

Student
Sålenge du tester ville jeg ikke kjøpe stort. Det er lov og vanlig at de første testene koster mye mer enn det du vanligvis ville betale.
For å sammenligne: tenk på hva de første mcNuggets kostet for å få de utviklet...
Pengene tjener du ikke på testing :)

Om bølgepapp rundt er fint vet jeg ikke. Det avhenger av prisklassen på produktene og forventningene. Spør noen kvinner i nettverket ditt; "mor vet best"-opplegget :)

Hehe. Skal gjøre dette idag :D
 
Topp