i-net
WF 09
Jeg må inrømme at jeg er ganske grønn på dette med RSS feeds, men det er jo også derfor jeg spør. Skulle gjerne lagt til en veldig enkel rss feed på f.eks denne siden:
Iceland Vacation Guide - All you should know about this amazing island
For at det skal hele tiden være i hvertfall noe friskt og nytt innhold der. Her skulle rss feeden være for eksempel "Nyheter fra Island" eller noe i den retningen.
Hvordan gjør man egentlig dette, og hva er den greieste løsningen ?
Kan man f.eks bare lime inn en java kode, som er tilknyttet en nettside som den henter feeds fra? Hehe, sikkert helt ute å kjøre med det spørsmålet. Kan man hente feeds fra hvilken som helst side? Dere skjønner sikkert problemstillingene mine ut i fra dette. Takk for alle svar.
Iceland Vacation Guide - All you should know about this amazing island
For at det skal hele tiden være i hvertfall noe friskt og nytt innhold der. Her skulle rss feeden være for eksempel "Nyheter fra Island" eller noe i den retningen.
Hvordan gjør man egentlig dette, og hva er den greieste løsningen ?
Kan man f.eks bare lime inn en java kode, som er tilknyttet en nettside som den henter feeds fra? Hehe, sikkert helt ute å kjøre med det spørsmålet. Kan man hente feeds fra hvilken som helst side? Dere skjønner sikkert problemstillingene mine ut i fra dette. Takk for alle svar.