Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkel jobb: Annonsestyringsverktøy for WordPress

hwe

New Member
Trenger en med kjennskap til WordPress, som kan påta seg oppgaven å implementere et annonsestyringsverktøy i mitt nettmagasin (på WP-plattform).

Jeg ønsker hovedsakelig å få annonsestyring opp og gå asap, men vil på sikt trenge en person som kan bistå med redesign av magasinet. Det avhenger forøvrig av arbeidsmengden om dette kan gjøre til 2011-sesongen (- som starter om 2 mnd).

Har ikke fått gjort noe research på annonsestyringsverktøy, men det finnes noe i WP, derfor ville det vært greit med en som har gjort dette før?

Håper noen kan hjelpe. Send meg en PM hvis dette virker interessant, så får du detaljene der.

- H
 

picxx

Well-Known Member
Vet ikke om du allerede har bestemt deg for hvilket annonsestryingsverktøy du vil bruke, men når det gjelder wordpress er min erfaring at OiOpublisher [<- aff. link] er absolutt uovertruffent.
Anbefales absolutt fra meg ********** (ti stjerner++)
 

picxx

Well-Known Member
Myyye enklere enn OpenX og jeg har også oversatt mye av den til norsk. ;)

+ den tar seg av salg av annonser.
+ du kan verve affiliates som selger annonser for deg.
+ du kan selge andre ting enn bare annonser ved hjelp av "custom" feltet.
- den er fremdeles på engelsk og ingen offentlig norsk språkpakke foreligger, men du kan oversette selv rett fra admin. Regner med KN eller myself kommer opp med en språkfil om ikke så lenge.

Beklager, sikkert mye OT her ... det du søkte etter var jo noen som kunne hjelpe deg ,ed innstallasjon, ikke hvilket program du skulle bruke :eek:
 

hwe

New Member
Takk for tips - jeg er glad for alle tips jeg kan få, med pluss og minus.
Noen som kan si noe spesifikt om WP plugins?
 

hwe

New Member
OK. Men jeg vil gjerne ha flere tips om enkle, brukervennlige annonsestyringsverktøy som ikke nødvendigvis koster skjorta.

Og jeg vil veldig gjerne ha flere tilbud fra den/de som kan installere dette. Det skal være en veldig enkel jobb.

- Må bare overbevises om det riktige verktøyet...
 

picxx

Well-Known Member
Og jeg vil veldig gjerne ha flere tilbud fra den/de som kan installere dette. Det skal være en veldig enkel jobb.

Håper du leste beskrivelsen av dette forumet.

Nedre grense for honorar på enkeltoppdrag som blir utlyst her er på kr 2000.

Kan godt aktivere et innstikk for deg i wordpress for 2000 jeg, men basert på hvordan det skal implenteres, hvor mange soner du skal ha, hvor du skal plassee dem og hvor mange default annonser som skal inn trenger ikke dette nødvendigvis være en "veldig enkel jobb".
Bruker du f.eks. OiO og ønsker å samtidig sette opp et affiliateprogram tar det fort en dag å implentere dette ( 8 timer X 500 = 4000.- ).
 

picxx

Well-Known Member
Jeg leste beskrivelsen av dette forumet, og ser at nedre grense er 2000 - hvilket er helt OK.

Ok, tenkte bare å bemerke det, da det tidligere har vært "noen" som liksom skal ha en ny youtube bygget, helst gratis, helst i forrige uke, men så lenge du er oppmerksom på det er jo alt helt fint....beklager OT her... back til tråden din :)
 
Topp