Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enkel og billig regnskapsprogram med årsoppgjør og direkte sending til alltin

Malkolm

New Member
Helt ny på forum men måtte bare dele dette med andre som driver AS og enkeltpersonforetak. Har lenge tatt regnskapet selv men fikk problemer med selvangivelsen fordi iexcel ikke hadde årsoppgjør. Fikk tips om Martix.no og de hadde alt t.o.m et samarbeid med total. Full pris for et år var en tiende del av hva de andre programmene med alltin tilkobling ville ha. Og det beste med det hele var at du trenger ikke å kjøpe klippekort for å få support. De svarer når du sitter med regnskapet og hjelper deg med det det måtte være. Fikk levert selvangivelsen forseint men med god hjelp fra matrix. Keep up the good work og jeg håper andre forumbrukere kommer til å oppleve det samme som meg.
 

Tony J

Alle skal få
Dårlig reklame. Linken fungerer ikke engang. Det er noe falskt og muffins med brukere som registrerer konto kun for å spre reklame for noen eller noe.
 

Andreash

New Member
Kunne du fortalt mer om hvorfor du var så veldig fornøyd med Matrix? Spennende å høre nøyaktig hva det var som gjorde at du var veldig fornøyd.

Jeg er nemlig gründeren av Utfylt.no | Regnskapsprogrammet som faktisk er enkelt, der vi forsøker å lage et virkelig mye enklere regnskapsprogram. Så man kan vel si at vi er en konkurrent av Matrix (selv om jeg ikke har hørt om så mange gründere som bruker det). Tanken bak Utfylt.no er at det er laget for gründere, og ikke for regnskskapsfører. Jeg føler veldig at de fleste regnskapsprogrammene der ute er laget for nettopp regnskapsførere, og at det er derfor språket og brukergrensesnittet er vanskelig. Er man virkelig grønn på økonomi og regnskap og har råd til det, kan man jo også vurdere regnskapsfører (selv om det koster litt).

Uansett gøy å høre litt erfaringer fra andre, om hvilke løsninger som er enkle, og hva som gjør det enklere.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hei og velkommen Andreash, jeg brukte tjenesten deres litt tidligere, men forstod det som at dere hadde lagt opp fordi dere ikke fikk det til å gå rundt? Har dere tenkt å gi det et forsøk til? Jeg likte løsningen deres veldig godt, så om dere f.ex. klarer å integrere den med fakturaløsningen fra conta-faktura.no når de får ut api'et sitt, så hadde det vært helt fantastisk!
 

Andreash

New Member
Hei,
Ja første versjon av Utfylt.no var ikke et skikkelig regnskapsprogram, men det er andre versjon (som er på trappene). Det vil ha mulighet til å føre utgifter, lønn og sende faktura. Vi liker filosofien til Conta Faktura veldig godt, så ser gjerne for oss muligheten til å integrere oss med de. Om du (eller andre som leser dette) er ekstremt gira på beta, så send meg en (andreas@utfylt.no).

@TorsteinO: Likte du første versjonen av programmet? Hva er førsteinntrykket ditt av versjon to (utifra det du ser på Utfylt.no | Regnskapsprogrammet som faktisk er enkelt
 
Topp