Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Epostlister og Feedburner

sKrud

Meget sliten student
Hei

Har en litt lengre epostdatabase liggende.. Kunne tenkte meg å få lagt denne inn i feedburner, slik at jeg slipper å sende ut epostene (manuelt)...
Så kommer spørmålene:
- Lar dette seg gjøre?
- Hvis ja, hvordan gjør man det?
- Hvis ja, må alle eposter bekreftes av eier?
- Hvis ja, finnes det noen måte å unngå dette på?

Håper noen har svar på dette.. har prøvd å googlet det, men ble ikke mye smartere av den grunn...

-morten
 

picxx

Well-Known Member
Du kan nok ikke bulk-opplaste abonnementer til epostfeeden nei, om det var det du tenkte på.
 

Ståle

Medlem
Du kan jo bare mate inn e-postene manuelt? :) Men brukerene av e-postene må nok godkjenne de uansett.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
sKrud: send ut en nyhetsmail om at dere endrer system, og at om de vil fortsette med å få oppdateringer på epost, så må de signe up på feedburner mail rss. ?
 

Gomlers

Member
Gjør sånn her:

1. Kjøp et resell produkt online.. 10-20 dollar, som står i stil til hva epost-mottakerne liker. (Er det grafikk folk, kjøp et grafikk verktøy, er det SEO-mennesker, kjøp et SEO-verktøy.. etc.)

2. Pass på at det følger med resell rights.. i allefall så du får lov å gi det bort.

3. Sett opp en side med produktet, hvor du forteller dem sannheten..

"Siden vi legger om vårt epost-system, er vi dessverre nødt til å be deg om å legge inn epostadressen din på nytt i "feedburner". Vi beklager at det medfører ekstra jobb for deg, men som takk for hjelpen har vi kjøpt inn endel "produktnavn" som vi gir bort gratis til deg om du fortsatt vil være med oss. - Dette er en bonus du får gratis, som egentlig koster $25..
Etter å ha lagt inn epostadressen din, vil du få en godkjennelsesepost fra feedburner, så snart du godkjenner oppføringen din, vil vi sende deg en nedlastningslenke umiddlebart.

Håper at bla bla blabla...."


Sånn ville iallefall jeg ha gjort det. De få jeg hadde tapt på dette, ville uansett ikke vært videre interessert i å stå på nyhetsbrevlisten uansett.

Etter min mening må det iallefall være beste løsning, og enklest for deg, selv om det koster deg noen få dollar..
 
Topp