Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Er det mulig å spesifisere innholdsfortegnelse i Word?

Sunshine

Medlem
Vi har en kunde som er forespurt om det er mulig å få en mal av kontrakten vår, som de kan bruke selv.
Vi har selv ingen mal og fyller inn alt manuelt, men vil selvsagt hjelpe han så godt vi kan. Lurer derfor på om noen av dere vet hvordan man kan lage en custom innholdsfortegnelse, slik den jeg forklarer under?

1.
Kontrakten vår består av:
- Forside med bilagsoversikt og innholdsfortegnelse
- Hovedinnholdet
- Alle bilag som skal med i kontrakten.

Innholdsfortegnelsen er bygd opp slik:
Hovedinnholdet: Header 1 og Header 2
Bilag: Header 1

Eksempel:

1. Tittel1 .... Side 2
1.1 Undertittel til den over .... Side 2
1.2 Enda en undertittel .... Side 3
1.3 Enda en kommer her .... Side 3
2 Tittel 2 kommer hit .... Side 3
2.1 Her fortsetter den .... Side 4
Bilag 1 ... Side 6
Bilag 2 ... Side 10
Bilag 3 ... Side 14


Alle bilagene har jo også header1 og 2, men innholdsfortegnelsen skal altså her ikke hente ut header 2 i bilagene som ligger ved kontrakten.
 

Sunshine

Medlem
Yess, jeg forstår hvordan jeg oppretter innholdsfortegnelse, men kan prøve å forklare litt anderledes.

Først av alt, så skal jeg lage en mal i Word.
Malen inneholder alt av basic setup og informasjon.

Her ønsker jeg å definere:
Fra tittelen "Bilag 1", så skal den ikke lenger lage innholdsfortegnelse for Header 2, 3, også videre.
Hva jeg mener med Header 2, 3, er de som finnes i Office sin ribbon:


Er en fillesak, men dersom det er mulig så ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Da hadde jeg ikke brukt samme stil for header 2, 3 - men opprettet egne stiler for det (avsnitt 2, 3), med riktig formattering. Når Word genererer sin innholdsfortegnelse baserer den seg på stiler - header 1, 2, 3 - og ikke stiler av typen "avsnitt".
 
Topp