Magnus Tangen
Medlem
Kjøpte et domene for to uker siden og snekret sammen ei enkel nettside der jeg prøver å være ærlig når jeg beskriver noen enkle muligheter for å begynne å tjene penger på nettsider m.m. (Dere på webforum har lite å hente der ettersom dere vet mye mer om dette enn meg). Tipsen Gjerrigknark om nettstedet, og jeg har fått mye trafikk derfra (har allerede tjent inn over en fjerdedel av utgiftene). Målet med at jeg har brukt litt tid på dette (altså å forfatte innholdet) er bare å formidle noen erfaringer og meninger, og samtidig se om dette også bærer seg økonomisk (Altså en erstatning for TV-titting).
Så til spørsmålet: I går la jeg ut ei slags dagbok der jeg forteller om arbeidet med nettstedet (hva jeg gjør, hvordan jeg tenker og hva som skjer). Link til dagboka finner dere i ingressen til nettstedet: webinntekt.com - veien for å lykkes
Er et slik "dabok-stunt" å si mer enn nødvendig (som å være for selvopptatt) og derfor også uinteressant, eller kan det styrke nettstedet? Var veldig usikker i går om jeg skulle legge ut daboka. Var det lurt? Kan jo enkelt fjerne den! Håper noen kan svare, og helst med utgangspunkt i at det er "nybegynnere" nettstedet er ment for.
Så til spørsmålet: I går la jeg ut ei slags dagbok der jeg forteller om arbeidet med nettstedet (hva jeg gjør, hvordan jeg tenker og hva som skjer). Link til dagboka finner dere i ingressen til nettstedet: webinntekt.com - veien for å lykkes
Er et slik "dabok-stunt" å si mer enn nødvendig (som å være for selvopptatt) og derfor også uinteressant, eller kan det styrke nettstedet? Var veldig usikker i går om jeg skulle legge ut daboka. Var det lurt? Kan jo enkelt fjerne den! Håper noen kan svare, og helst med utgangspunkt i at det er "nybegynnere" nettstedet er ment for.
Sist redigert: