Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaring med webhuset?

Snakket med support på LIVE-chatten deres for en stund tilbake, og fikk forståelse for at man kunne benytte flere domener på samme webhotell - bestilte da derfor en god del domener.

Men da jeg snakket med de i går, fikk jeg beskjed om at man IKKE kunne benytte flere domener på samme webhotell. Man kan altså opprette et ubegrenset antall subdomener - men IKKE peke andre domener mot subdomenene.

Er dette normalt...? :confused:
 

Sunshine

Medlem
Tilleggs domener er vel standard hos de fleste webhoster.
Webhuset er isåfall en av de få som ikke leverer dette, selv om det hørtes litt rart ut.

Mange webhoster lar deg også legge til tilleggs domener gratis (ikke selve domene, men muligheten til å legge til et ekstra), dersom man spør pent. Det er jo ingen ekstra utgift sånn sett.
 
Sist redigert:

Host1

Medlem
Merk at det er oppgitt en begrensning på antall domener som kan knyttes til hver konto på webhotell-siden til Host1. Dette vil bli faset ut om kort tid slik at du kan ha så mnge domener du vil på våre webhotell. (I mellomtiden kan du bare maile support og be om at begrensningen skal fjernes hvis du har behov for dette.)
 

SYSE

Medlem
Snakket med support på LIVE-chatten deres for en stund tilbake, og fikk forståelse for at man kunne benytte flere domener på samme webhotell - bestilte da derfor en god del domener.

Men da jeg snakket med de i går, fikk jeg beskjed om at man IKKE kunne benytte flere domener på samme webhotell. Man kan altså opprette et ubegrenset antall subdomener - men IKKE peke andre domener mot subdomenene.

Er dette normalt...? :confused:

Nei; dette vil jeg ikke si er normalt, snarere tvert i mot.
 

Webhuset AS

New Member
Hei, da har du sannsynligvis blitt feilinformert av kundeservice, beklager det. Med et Premium-abonnement kan du ha flere domener på et abonnement.

Vi har sendt ut en beskjed til alle og minnet om dette slik at det ikke skal skje igjen.
 
Topp