Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaringer med innovasjon norge

Hashead

Member
Hei,
Lurer litt på hva deres erfaring med Innovasjon Norge er her? Er det noen som har søkt om midler, evt også fått den innvilget?

Jeg har hatt begrenset kontakt med de, og min erfaring er at mitt kjønn og geografiske område ( Oslo ) taler imot meg. Jeg ble også fortalt at de ikke ville se på hva jeg allerede har laget, men at søknaden alene ville bli vurdert.

Så jeg er skeptisk til om det er i det hele tatt verdt å skrive søknaden akkurat nå. Hva tror dere?
 
Sist redigert:
Måste det vara nått speciellt när man söker eller kan en ny innoverande digital marknadsförings byrå söka om det tror ni?
 

Hashead

Member
Med mindre du er en pakistansk kvinne som bor på bygda, så tviler jeg på at IN vil være noen hjelp. Basert på samtalene mine med de.
 
Okej haha... Är det nån här som har rekommendationer om bra ställen att vända sig till om man vill ha hjälp med stötte för bedrift?
 
Da er det jo ikke noe poeng. Budsjettene man søker med er jo reelle og får man bare 20% så faller vel resten av budsjettet sammen også.

Man får söka 10 gånger det man vill ha, om du vill ha 60k så sök om 600k men tror inte sånna stor söknader går igenom där?

Väldigt dåligt egentligen men om man behöver extra pengar är ju 10-20k helt ok för en marknadsföringskampanj via facebook eller adwords.
 
Topp