Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaringer med PHP Link Directory?

Santo

Active Member
Hei,

Jeg har planer om å starte en erotisk linksamling på et meget passende .no domene, og hadde opprinnelig planer om å lage noe fra bunnen av, men har tittet litt på PHP Link Directory.

Er det noen som har erfaringer med bruk av dette scriptet? Er det bra? Negative ting?

På forhånd takk for alle innspill :)
 

Bjørnar

Gründer
jeg bruker gratisverson (2 ett eller annet) på Dyresiden : Dyrelinker og fungerer meget bra til det bruket.

e-bedrift.no firmasøk og shoppingkatalog bruker jeg betalversjonen (versjon 3 ett eller annet), hvor man har en mengde større fordeler, som registrering av brukere, oppsett av statiske sider. versjon 3 ligner mer på et CMS enn det versjon 2 gjør.

phpLD anbefales virkelig, dersom du vil ha en egen installasjon. På nye typer oversikter prøver jeg å samle mest mulig i WP med forskjellige plugins - er et par gode alternativer der også.
 

Santo

Active Member
Takk jebbis :)

Det jeg forøvrig gjerne skulle sett i et slikt system er en funksjon som krever at de som gjør en oppføring må ha en tilbakelink (reciprocal link heter det vel på engelsk?), og at dette sjekkes automatisk.

Det bør også gjøres automatiske sjekker regelmessig i ettertid, da mange fjerner slike linker igjen på et senere tidspunkt.
 

Bjørnar

Gründer
det kan du sette opp i systemet at du krever reciprocal link. i tillegg kan du kjøre sjekker i adminpanelet på reciprocal-linker også i etterkant.
 

Santo

Active Member
det kan du sette opp i systemet at du krever reciprocal link. i tillegg kan du kjøre sjekker i adminpanelet på reciprocal-linker også i etterkant.

Flotters, da det høres det ut som om dette er noe som jeg kan benytte :D
 

Santo

Active Member
Takk for informasjonen Tonny :)

Tar gjerne også imot andre forslag til lignende script, gjerne ASP, da det egentlig er der jeg har litt mer erfaring enn når det gjelder PHP.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Henter opp denne gamle tråden da jeg koser meg litt med PHP Link Directory. Noen som har erfaring med språkgreiene? Norsken suger jo bigtime. Folk som bruker dette: har dere oversatt alt av nødvendige ting selv?
 

Knut

Medlem
Det er en språkfil og den er ikke skremmende lang å gå igjennom.
Gjelder ver. 3.x. Om det er det i gratisversjonen vet jeg ikke
 
Sist redigert:

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Okay, kan jo spørre direkte om noen har en litt hyggeligere språkfil å være av med? Snakker om betalversjonen. Det er over 2000 linjer, så litt er det jo...
 

Bjørnar

Gründer
jeg skal se om jeg kan finne min når jeg bare kommer til en pc hvor jeg har tingene. minn meg gjerne på det dersom du ikke hører noe ila .. noen dager.. :)
 

Nutz

Med lem
En liten sidekommentar til dette med "ork" å lage templates for systemer som er bygget med Smarty. -Ja, det er noe å sette seg inn i, men det er veldig utbredt og man skylder seg selv i å sette seg godt inn i det (hvis man har litt tid til overs) dersom man skal utvikle noe for systemer som benytter dette.
Utrolig hvor lett det er når man først har lært å like det, nesten så man kan misbruke det på sider som egentlig ikke har behov for dette.
 
Topp