Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erotikk. info selges!

Tony J

Alle skal få
Fordi de ikke vet sitt eget beste Vaffel. Sett budstart på 100,- så utelukker du nissene. Synes dette var et godt domene :)
 

Martin R

Medlem
Ja, Tony jeg er enig med deg. Jeg har kommet frem til at jeg ikke ønsker å selge siden med en gang. Tenkte jeg skulle legge inn artikler/ bilder og diverse senere. Kanskje det blir mere verdt hvis det er innhold.
 

Bjørn

Domenespekulant
Et av de bedre .info domenene her inne vaffelmart. Burde ihvertfall ikke selge for under 500,-.
 

Martin R

Medlem
Okei, jeg tenkte at domenet var verdt litt siden det er erotikk.info så 500,- verdi virker bra.
Hvis vi sier domenet kan selges for 500,- også hvis man legger ut artikler og bilder kan det fort bli verdt en del mer?
 

Martin R

Medlem
Kan ikke dette stige prisklassen:
1. Få wordpress på siden
2. Få et greit design
3. Legge inn en del artikler (og bilder).
4. Lage en facebook side, og invitere folk
5. Legge ut nyheter og få trafikk.
Da blir vel domenet raskt verdt litt mer eller?
 

Martin R

Medlem
Okei, jeg skjønner Tony. Da blir det raskt en god del jobb med å få besøkende og sånt. Jeg får nok forholde meg til en nettside i stedet for mange. Tenkte litt fort at jeg bare kunne legge inn innhold også kunne siden stige litt i verdi, men hvis jeg må begynne å tjene penger på den er det verre. Hmm.. Legger nok denne siden ut for salg. Siden det er sikkert noen andre som vil utvikle denne siden. :)
 
Topp