Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Et bilag pr. salg?

jorny

New Member
Hei. Jeg driver for tiden med å starte en nettbutikk, men har støtt på et problem som jeg ikke kan finne svaret på noe sted.

Er det slik at man i en nettbutikk er nødt til å opprette et bilag for hvert eneste salg?
Dersom jeg har forstått det rett får man med betalingsløsninger som NETS eller DIBS ukentlige eller månedlige utbetalinger/rapporter, kan man bruke en slik utbetaling/rapport som et bilag?

Dersom man må føre hvert eneste salg som et bilag vil jo kostnadene fly i taket og diverse regnskapsførere gni seg i hendene..
 

svarstad

Medlem
Hei, jeg har nettbutikk hos Mystore og der overfører jeg alle salg automatisk inn i regnskapsprogrammet og hvert salg får sitt eget billagsnr. Nå betaler jeg ca 1000 kr pr mnd til regnskapsfører men gjør det meste selv. Når jeg ikke kunne overføre salg automatisk til regnskapsprogrammet og måtte levere inn alle bilag i perm til regnskapsfører måtte jeg betale over 5000 i mnd.
 

jorny

New Member
Hei, jeg har nettbutikk hos Mystore og der overfører jeg alle salg automatisk inn i regnskapsprogrammet og hvert salg får sitt eget billagsnr. Nå betaler jeg ca 1000 kr pr mnd til regnskapsfører men gjør det meste selv. Når jeg ikke kunne overføre salg automatisk til regnskapsprogrammet og måtte levere inn alle bilag i perm til regnskapsfører måtte jeg betale over 5000 i mnd.

Takk for svar :)

Altså blir det slik at om man har 100 salg så får man 100 bilag? I forhold til de prisene jeg har fått fra regnskapsførere til nå vil dette gjøre at kostnadene flyr til himmels..

Er det ingen enklere måte å gjøre dette på, som begrenser antall bilag? takker for svar. :)
 
Topp