Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook comments

glostrup

New Member
Hei.
Noen som vet om det er mulig å integrere https i embed koden til facebook comments. Eller om det er mulig å kjøre en løsning som dette overhode?
 

agrimsrud

Medlem
Jeg er ikke skråsikker, men det virker ikke som det går an å kjøre webbaserte apps/plugins over SSL.

På developers.facebook.com har du mulighet for å endre SSL-innstillinger for apps, men dette gjelder kun de som kjører "On Facebook", og ikke for de som ligger under "Web". Facebook Comments tilhører siste gruppe.
 

picxx

Well-Known Member
Har du testet det, og hva er evt. problemet?
 

glostrup

New Member
Jeg er ikke skråsikker, men det virker ikke som det går an å kjøre webbaserte apps/plugins over SSL.

På developers.facebook.com har du mulighet for å endre SSL-innstillinger for apps, men dette gjelder kun de som kjører "On Facebook", og ikke for de som ligger under "Web". Facebook Comments tilhører siste gruppe.

Det var det jeg "fryktet". Hadde dog hørt om en annen kunde som hadde fått dette til, men mistenker at det er via sine page og ikke eventuelt embed koden.

Har du testet det, og hva er evt. problemet?
Den står bare og loader, vil ikke akseptere ser det ut som. Får også en script feil, men da jeg ikke sitter med koden her må jeg nesten vente til jeg er forran den PC'en igjen.

Jeg vil komme tilbake med feilkode.

Uansett, tusen takk begge to for svar :)
 
Topp