Fatal error? Hvorfor?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg får dem overalt.. Hele tiden.. Helt plutselig.. Jeg har ikke gjort noen endringer noen steder. Kan noen fortelle meg hva jeg kan gjøre for og bli kvitt disse feilmeldingene her? :)

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to allocate 14636 bytes) in /home/blablabla.php

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du kjører nok php og apache - har isp'en endret noe feks oppgradert?
Vet ikke hva slags applikasjoner du kjører (Mambo?) men er det en mulighet at noen har hacket seg inn en plass?
Du får bruke 32g, og det skal litt til for å bruke alt det opp...

Bjørnar

Gründer
det der har vel ikke noe med lagringsplassen å gjøre, men minnebruken. ser ut som det er ett eller annet PHP-script som bruker mer enn det du har mulighet til.

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hmm. Jeg vet egentlig ikke hvorfor denne feilmeldinga kom jeg altså. Jeg bruker Wordpress, og fant akkurat ut at årsaken til feilmeldinga var at jeg hadde for mange themes i themes-mappa. Det resulterte i feilmeldinger overalt, både på bloggens fremside, overalt i administrasjonspanelet, og feilmeldinga var også forkjellig overalt. Det var altså "samme" feilmelding, bare med forkjellige filer den "henviste" til.

Om dette kan være en liten bug i WP har jeg vanskelig for og tro, men det kan nesten virke sånn. Nå skal det jo nevnes at jeg hadde enormt mange themes i denne mappa også da. Uansett, jeg tok bort halvparten av dem, og nå fungerer alt uten feilmeldinger. :)

Topp