Kjapp og trygg hosting for Wordpress

fikk e-post fra prisjakt.no

river

Medlem
Fikk en e-post i dag fra prisjakt.no
Dette er en prissammenligning tjeneste liggnende kelkoo slik jeg forstår det.

Det står i e-posten og på deres hjemmesider at det er gratis. Skal du ha profilering så koster dette penger.

Noen som har erfaring med prisjakt.no og hva det egentlig koster?
 

hvaer

Medlem
Nå bruker jeg bare min erfaring som bruker, men Kelkoo og Prisjakt bør ikke sammenlignes i mine øyne. Prisjakt er langt mer brukervennlig, og ideen de hadde var nok å lage ett mer brukervennlig system, enn hva prisguide har. For min del bruker jeg prisjakt til alt jeg skal kjøpe hva angår elektronikk. Ingen over, ingen ved siden, er nå min mening.
 

picxx

Well-Known Member
ITPro mot Schibstedt mot kelkoo norge.
La meg gjette hvem som har den beste tjenesten.... woohoooo kelkoo!
 

picxx

Well-Known Member
Jeg bruker prisjakt og er fornøyd med de. Registrering er gratis, men .....

Du bruker dem jo ikke, du er blitt lagt til.
Du kan legge deg til med litt manuelt arbeid i 100 norske kataloger, ett titalls norske prissammenligningstjenester og noe utihelvete til rubrikkannonser.
Med litt arbeide får du en masse god, gratis markedsføring.
Er du fornøyd med prisjakt synes jeg du skal pakke sammen og gå tilbake til den forrige jobben din.
 

river

Medlem
OK takk for gode svar.

Hvilke andre norske prissammenligningstjenester finnes det som er av litt kvalitet? foruten om Kelkoo...
 

nilsga

Medlem
Du bruker dem jo ikke, du er blitt lagt til.
Du kan legge deg til med litt manuelt arbeid i 100 norske kataloger, ett titalls norske prissammenligningstjenester og noe utihelvete til rubrikkannonser.
Med litt arbeide får du en masse god, gratis markedsføring.
Er du fornøyd med prisjakt synes jeg du skal pakke sammen og gå tilbake til den forrige jobben din.

Jeg er hverken ute etter å spikke fliser eller å krangle. Poenget var å svare på det opprinnelige spørsmålet, nemlig at det er gratis inntil du vil ha lenker til nettbutikken din fra prisjakt.no. Da koster det penger pr klikk.
 
Topp