Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finne dokumentsjon på bedrift

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei!

Har fortiden kontakt med ett selskap ang det å skaffe en forhandler avtale.

De ønsker nå å skaffe ett dokument som beviser at jeg faktisk har en bedrift.
Og de ønsker VAT nr.
VAT nr er om ikke jeg har feilet totalt, NO xxxxxxxxx MVA.

Men jeg har problemer med å finne ett dokument som beviser at jeg har en bedrift, jeg har lenge prøvd å finne på Altinn sine nettsider.

Har forklart at jeg ikke tror dette er enkelt å skaffe på Engelsk.
Dette var ikke noe problem, kunne gjerne ha ett på Norsk. Men finner det ikke..

Noen her som kan hjelpe meg?

// Julian
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg ville vel ganske enkelt ringt Brønnøysundregistrene. De har jo en engelskspråklig side der man kan bestille firmaattest på norsk (forstå det den som kan, men i det offentlige overrasker ingenting).

I nøden må du engasjere en oversetter.
 

Linux

New Member
Jeg fikk no firma attest gratis i posten ved å ringe brreg. Tro det eller ei. Vanligvis tror jeg de tar et lite beløp for jobben
 

Steve Cash

Medlem
Det gjelder bare ved registrering i Foretaksregistret, ikke i Enhetsregistret. Dessuten, når noen ber om firmaattest som dokumentasjon på at firmaet virkelig eksisterer, så vil de gjerne ha en ganske fersk attest. Er firmaet noen år gammelt må en skaffe ny uansett.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg kan fint utstede et. Hvilken forutsetninger har vedkommende til å sjekke at dokumentasjonen er (u)gyldig? Det jeg utsteder går jeg god for...

Du kan også bestille fra brønnøysundregistrene.
https://w2.brreg.no/eHandelPortal/ecomsys/velg.jsp?enhetsnr=986151087&action=getList
Hvilken forutsetninger har vedkommende til å sjekke at dokumentasjonen er (u)gyldig? Det de utsteder går de god for...

VAT nr har du kun når du er registrert i Merverdiavgiftsregisteret.
 
Topp