Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fjerne navigasjons-bar på EN av undersidene i Wordpress. Koding eller plug-in?

Skal bruke en av mine undersider som landingsside og ønsker å fjerne navigasjonsbaren på akkurat denne siden (men ikke på resterende sider).

Noen enkel måte å gjøre dette på som ikke krever særlig kunnskap innen koding/programmering?
 

spikre

peterhamre.no
Dette er veldig enkelt, og kan fort slå feil på et system som wordpress. Jeg har definert $naside som phpself. For deg er det nok hensiktsmessig å skrive filnavnet til det som skal være landingsiden din.

PHP:
$naside = basename($_SERVER['PHP_SELF']);
if ($naside == "index.php") { 
innhold eller blank
} else {
header
}
 
Dette er veldig enkelt, og kan fort slå feil på et system som wordpress. Jeg har definert $naside som phpself. For deg er det nok hensiktsmessig å skrive filnavnet til det som skal være landingsiden din.

PHP:
$naside = basename($_SERVER['PHP_SELF']);
if ($naside == "index.php") { 
innhold eller blank
} else {
header
}

Takk for svar, men kan du ta det helt fra scratch (steg for steg guide for dummies/newbies) ?
Jeg vet ikke en gang hvor jeg skal skrive inn de kode linjene du refererer til..

På forhånd takk.
 

spikre

peterhamre.no
Har webutvikler, han er ikke tilgjengelig nå. Derav poenget med innlegget mitt: Er dette noe jeg kan gjøre selv? Hvis det bare er en linje med kode som skal limes inn en plass, så kan jeg vel gjøre selv, tror du ikke? Sett at du forklarer hvor den skal?

Eller hva tror du? Her er utgangspunktet mitt: Screenshot by Lightshot

Hvis du bare gir meg alle planker, spiker og polakker - skal jeg nok klare å bygge huset selv ;-)
 
Topp