Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fradrag i selvangivelsen

peterandrej

pensjonert moderator
du mener at det er helt greit at du sitter og bryter direkte med Webforumets retningslinjer for personangrep eller?

Personangrep? Hvor da? Det har da aldri vært hverken personangrep, injurierende eller støtende å kalle noen for en jæ*** blodigle, har det vel? Nå må dere søringer roe dere kraftig ned. Så jæ*** hårsåre kan dere da ikke være, og særlig ikke når dette såkalte personangrepet var rettet mot forumets største dott.

*himler med øya, og sjekker om Macen virker*
 

oddbjoro

Medlem
Personangrep? Hvor da? Det har da aldri vært hverken personangrep, injurierende eller støtende å kalle noen for en jæ*** blodigle, har det vel? Nå må dere søringer roe dere kraftig ned.


Nå er det vel strengt tatt ikke avsender(du) som bestemmer om det er personangrep eller ei, det må jo være mottakeren. Om han føler seg støtt, så vil det jo være personangrep, selv om det ikke er intensjonen fra din side.

Når det er sagt, så var vel ikke dette værre enn man bør tåle...men folk er jo forskjellige...og nordlendinger er nordlendinger, og søringer er søringer....... :)
 
De fleste (telefon)samtaler jeg har med nordinger avsluttes med at jeg sitter en stund og lurer på om jeg egentlig fikk kjeft eller ikke.
 

peterandrej

pensjonert moderator
De fleste (telefon)samtaler jeg har med nordinger avsluttes med at jeg sitter en stund og lurer på om jeg egentlig fikk kjeft eller ikke.

Hvis du lurer, så har du definitivt ikke fått kjeft. Hvis du har fått kjeft, så er det noe du er 100% sikker på.

Trust me.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Blodigle, horebukk, pimp eller what ever. Du ser selv på måten du ordlegger deg på at du ikke sitter og ler av det der og skriver det som en spøk.

Mulig det er noe i det du sier Fredrik. Dette her er nok en blanding av dårlig humør pga en teit tråd, og en mac som ikke funker som den skal. Uff, og det hele i hodet på en nordlending. Aner jeg tilfluktsrommet snart? :D
 
Topp