Kjapp og trygg hosting for Wordpress

FriBRUK.no selges 1000,- / bud

Tony J

Alle skal få
Hvorfor skal du kjøpe fribruk.no ? Det er ingen grunn, men kanskje
dette kan gi deg en ide på hva du kan bruke domenet til:

https://netcom.no/privat/mobilabonnement/smart

Netcom har satt alle abonnementene sine til fri bruk. (reklame på tv og nett)

https://www.chess.no/abonnement/

Chess reklamerer for "Sjakkmatt FriBRUK" (tv og nett)

One Call med abonnement "Fri" som beskrives med "Fri bruk". På tv reklamer legger de
alltid trykk på "det å være FRI".

Talkmore opprerer med fri bruk ut 2013

og slik fortsetter det.

Ved google av "fri bruk" så er det mobiloperatørene som fyller førstesiden

Fremtiden = Fri bruk for en sum penger. Thats it. Muligens er det andre ting som kan relateres til fri bruk som ikke handler om mobil?

Så sikre deg domenet fribruk.no samtidig som mobiloperatørene hjelper deg med brandingen, helt gratis :)

Kjøp domenet av meg for 1000 penger/bud . Bud avsluttes innen 24 timer
dersom minstebud er 1000 penger.
 

Tony J

Alle skal få
Bud på 800 mottatt! Ref fra trådstart " Bud avsluttes innen 24 timer
dersom minstebud er 1000 penger." Men det nærmer seg, andre som vil hoppe på muligheten til å sikre seg et domene som "aldri" vil gå ut på dato?
 

Tony J

Alle skal få
Nei, har ikke brukt noe tid på det enda. Mulig jeg burde ha gjort det . Hm. Vi får se. Når ikke budene 1000,- så vil jeg kanskje sende en mail til de mest profilerte på markedet. Jeg har iallfall ikke tid til å gjøre noe annet enn det ene prosjektet mitt som tar opp all tid. Døgnet har dessverre bare 24 timer :(
 

Tony J

Alle skal få
Notert hokhang. Da utløper denne klokken 17.45 (jeg følger webforumets klokke) i morgen.
 

Tony J

Alle skal få
Mulig jeg formulerte meg feil,men24 timersen starter da altså først når minsteprisen 1000 er nådd, Dette er fordi jeg anser summen som et absolutt minimum og ønsker 24 timer for å se om det blir økning, men kan trekke budet ditt om du vil det?
 
Topp