Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fritt ords bloggpris

Travellingman

Nettgrunder
Ja, merkelig att nyetableringer får store tilskudd mens eksisterende får bare litt i forhold...
Her er ett eksempel:

Elisabeth Breien Ellingsen
Blogg: Politisk bloggportal
Innvilget støtte: kr 300 000
Bloggen vil bli etablert i januar 2011.
Elisabeth Breien Ellingsen om prosjektet: ”Det trengs en pilot som kan vise vei til blogger som tar opp samfunnsspørsmål og som genererer en god debatt. Jeg ønsker å skape en bloggportal som viser veien til alle de gode bloggene som skrives. Hensikten er at flere stemmer skal bli synlige, og at leserne skal få en veiviser inn i bloggsfæren.

Hensikten er å sette søkelyset på temaer som andre medier ikke fokuserer på. Spesielt i valgåret 2011 er dette viktig og interessant. Vi har en ny medievirkelighet som ikke gjenspeiles i annet enn fragmenterte bloggsfærer. Mange følger bloggere de finner interessante, og mange havner tilfeldig i blogger via bloggernes linking under artikler på nettavisene. Likevel mangler bloggerne et forum der bloggen deres blir vist frem til nye lesere. Jeg mener at tematisk redigering av en bloggportal er veien å gå.”

Er dette rett prioritering av Fritt Ord?
 

zapotek

Medlem
Jeg stusset på det samme selv. Blogger som ikke er laget enda får atpåtil mest penger. Underlig valg...
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har skrevet 6 blogginnlegg så langt i dag...har faen ikke sett ei eineste krone i tilskudd!
 
Dette var pussige saker. Tror de har for mye penger mellom hendene om de bare kan dele ut hundretusenvis av kroner til diverse blogger - som ikke så ut til å skille seg ut fra andre blogger ut ifra beskrivelsene i alle fall.
 

picxx

Well-Known Member
1: Synes det var veldig rart at de ga tilskudd til kommersielle blogger.
2: Det skal bli morsomt å se hvor mange av de 8 som ikke er etablerte som faktisk blir etablert.
 
Topp