Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gjør du det slik?

Vanligvis når jeg skal lansere en ny nettside begynner jeg med lenkebygging og indeksering i søkemotorer lenge før nettsiden er ferdig.

Jeg prøver i denne fasen å unngå lenker og SEO som fører til mye kvalifisert trafikk da jeg ikke ønsker at siden skal oppfattes som useriøs (på grunn av manglende innhold) av kommende brukere.

Tanken bak er å varme opp Google og få en flying start på SEO når tiden er inne. Det virker som dette fungerer bra, men er det ikke også sånn at Google ofte plasserer nye nettsider høyt i starten? I så fall går jeg glipp av den effekten.

Hva gjør dere? Venter dere til alt er ferdig og så kjører dere på - eller varmer dere litt opp?
 

sKrud

Meget sliten student
Det kommer litt an på hvilken type side dette er.. Men vil tro at det er smart å gjøre siden helt ferdig før du begynner å sende trafikk til den. DEtte vil også gjøre det lettere å bli akseptert hos div. kataloger og slikt. Feks. så er det ingen uferdige sider som blir akseptert i DMOZ...

Men nye sider har en tendes til å rangere meget bra i starten for så å falle ned på den plasseringen som kan skal ligge på..
 
Topp