Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gjestbok og hvordan jeg kan sikker denne

brannmann_sam

New Member
Nordisk Modell utrykningskjøretøy

har funnet en helt grei gjestebok, men skulle hatt et eller annet sikkerhets nett for ikke speming det jeg har gjort nå er å legge inn tallene 1-9 pluss æøå. da har jeg fått bort de utenlanske spammeren å de har jeg fått en del ip adresser på nå jeg hadde engelsk alfabet, tall og noen tengn.

men er åpen for tips og råd her.
 

dundasen

Medlem
ser gjestboka er laget i bla php, htmlentities (); er jo flott om du vil fjerne html kode i selve kommentar feltet.
 

Nutz

Med lem
Hva med å kanskje få lagt alt innhold over på Wordpress?
Da har du en mye greiere oppdateringprosess og fellesskapet tetter sikkerhetshull de finner på plugins.
Dette vi gi deg en mye greiere hverdag, og dersom du skulle endre smak når det gjelder layout på siden, så er det gjort med et par klikk..

I det store og hele er det egentlig bare fordeler med å bruke et CMS som WP eller lignende, hvis du vil utøke funksjonalitet på siden, så er det "bare" å jakte på passende plugins og aktivere, brukerne dine får også et nogenlunde standard oppsett å forholde seg til..

Er vanskelig å holde seg oppdatert med alle mulige sikkerhetshull som de forskjellige scriptene har for et vanlig dødlig menneske.
 
Topp