Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gode norske adwords-byråer

OT: Ikke alle kunder selger ikke varer direkte, men ønsker bedre dekning og spredning. Viktig å være top-of-mind.
 

kongen

kongemedlem
OT: Ikke alle kunder selger ikke varer direkte, men ønsker bedre dekning og spredning. Viktig å være top-of-mind.

Bruker Orkla søkenettverket eller displaynettverket, eller begge da? Kan du gi ett nøkkelord de er synlige på?
 
OT: Ikke lov til å snakke om hva kunder gjør og ikke gjør dessverre. Men du står fritt til å prøve noen av merkenavnene.

Tilbake til emne så har jeg fått noen telefoner fra telefonselgere som prøver å få meg til å begynne å bruke Adwords. Prisene jeg har fått fra disse selgere er relativt lave, og selgerene kjente ikke mye til sine egne produkter. Så her får man hva man betaler for.

Mange søkbyråer har avtaler på 3 måneder. Husk at Adwordskontoen alltid skal eies av deg/deres selskap. Så om du ønsker å flytte fra et selskap til et annet skal hele kontoen flyttet med innhold og historikk.
 
A

aabbcc

Guest
Hvordan prismodell bruker egentlig adwordsbyråene? Tar de påslag på kundens budsjett? Timesrater?
 

kongen

kongemedlem
Man kan da fint bruke adwords selv om man ikke selger ting på nettet...

Men det ble sagt at man vet hva som fungerer i stor skala. Hvordan måler man at en annonse for Jif gulvmopp i søk har direkte innvirkning på salget hos Rema?
 
Topp