Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Gode pakkeløsninger vurderes solgt!

PIP

Medlem
1) Omplassering.no, Omplacering.se, Omplacering.dk og Dyreforum.no - Selges samlet hvis jeg finner en verdig "arvtaker" som gir riktig pris.

2) Etterlysning.no og Savner.no

3) Ad10.no og AdBolig.no

4) Luksusbolig.no og Luksushytte.no
 

PIP

Medlem
Riktig pris er den prisen en evt. kjøper er villig til å betale som samsvarer med den prisen jeg er villig til å selge for. Kom med bud... ;) Siden har ca. 6500 unike besøkende hver mnd., ca. 30 000 sidevisninger og ca. 10 000 facebook-tilhengere.
 

picxx

Well-Known Member
og ca. 10 000 facebook-tilhengere.

Har du snakket med FB, slik at det ikke blir problemer å flytte over fansiden?
Dette lar seg ikke gjøre på annen måte enn å ta direkte kontakt med facebook.

Bare sånn FYI.....ikke noe negativt asså, for her er vi alle lykkelige og glade og vi er så snille asså :)
 

picxx

Well-Known Member
ang. å flytte over fansiden - det er vel ikke værre enn å utnevne en ny person til admin for siden, og deretter fjerne den gamle admin'en?

Man kan ikke fjerne seg selv (den opprinnelige grunnleggeren) fra siden.

Hadde det vaert snakk om en gruppe hadde det gaatt greit.
 

Bjørnar

Gründer
et lite tips, sånn helt på siden her, er at du oppgir så sabla lite informasjon, at det er umulig å vite hva du vil anslå som "seriøst".
 

PIP

Medlem
Jeg tar det som en selvfølge at de aller fleste her vet hvor mye jobb det er å etablere en side med jevn høy aktivitet. Skambud er skambud, uansett hvor "seriøst" det måtte være. Jeg er ikke desperat etter å selge, men jeg skulle gjerne satt av mere tid til andre ting enn mine nettprosjekter. Omplassering.no overlater jeg heller ikke til hvem som helst, da det ligger mye idealisme bak. Men for den rette personen har siden et stort potensiale, ikke bare idealistisk men også økonomisk. Samarbeid med aviser, ukeblader osv... Noe som også vil gagne dyrene og effektiviteten til siden. Pr. dags dato har jeg dårlig samvittighet for siden, da jeg har sparsomt med tid. For å si det slik... alt under femsifrede tilbud vil ikke bli vurdert.
 

Santo

Active Member
Er omplassering.no plassert på en veldig overbelastet server eller er det siden i seg selv som er treg? Synes det er ganske sirup å navigere seg rundt der...
 
Topp