Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Goodleadz - svindel

peterandrej

pensjonert moderator
Du kan gå inn på youtube søk på goodleadz presentasjon den er i 2 deler den forklarer systemet på norsk. i motsentning til dere så står jeg med fuldt navn og telefonnr ta en titt på presentasjonen og se hva du syntes. Jeg startet med 13500 kr har nå 33000 i systemet. Siden slutten av april.

Sjekket videoene. Det jeg forstår av systemet er dette: Du kjøper annonsering i goodleads for f.eks 5000. For å tjene penger må du så se 20 annonser hver dag fra andre som har kjøpt annonsering, og gjør du dette får du kredits/renter som du kan ta ut i form av penger. Er det omtrent riktig?

Men for å få lov til å ta ut penger må du ha vervet minst 2 andre annonsører.

Har jeg misforstått noe, Truls?
 

Truls Lurås

New Member
Jeg tok ut 360 kt forige uke for å se att det gikk ann medbank osv mattematikken gjør at det lønner seg å kjøpe inn i systemet i 3 md først. Jeg har også satt midlene fra nettverkett inn men der kan du ta ut alt. Jeg vil ca ha 3500 i august og +20% hver måned.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg tok ut 360 kt forige uke for å se att det gikk ann medbank osv mattematikken gjør at det lønner seg å kjøpe inn i systemet i 3 md først. Jeg har også satt midlene fra nettverkett inn men der kan du ta ut alt. Jeg vil ca ha 3500 i august og +20% hver måned.

Matematikken viser at du så langt har et tap på 13140.-
Ønsker deg all hell og lykke fra og med august, men jeg ville nok krysset både fingre og føtter hadde jeg vært deg.
 

Truls Lurås

New Member
Matematikken viser at du så langt har et tap på 13140.-
Ønsker deg all hell og lykke fra og med august, men jeg ville nok krysset både fingre og føtter hadde jeg vært deg.
stemmer det kunne jeg ha regnet meg fram til selv. Men jeg har ett godt utgangspunkt for senere.
 

Truls Lurås

New Member
Om du kjøper ett oppusings husprosjekt for 1000000 hva er ditt utgangspunkt for fortjeneste? 0 eller -1000000? Det du skriver stemmer om goodleadz går dukken innen 1 md. Noe jeg ikke tror det er noen sjangs for. Synes du er vel pesemitisk.
 

Mortenxx

Medlem
@Truls Lurås
Jeg lurte på om du hadde noen særlig nytte av rotatoren, altså om visninger og klikk fører til salg?

Da jeg sjekket dette på høsten så rotatoren ikke ut til å ha sammenheng med inntekter, altså at det ikke genererer noen inntekter for firmaet om folk klikker på hverandres annonser. Den eneste nytten er at det kan generere en høyere pagerank - at GoodleAdz får en kunstig høy pagerank.

Å pålegge folk å klikke på annonser høres ikke ut til å være en god løsning for et firma som satser på salg. Vi forsøker vel heller å unngå å få slike "falske klikk"?

Hovedproblemet med GoodleAdz er at de ser ut til å regne medlemmenes "investeringer" som "inntekter", altså en slags Ponzi-svindel. Det må hele tiden verves nye medlemmer for at de gamle skal kunne ta ut noe overskudd.
 

clawfing

Medlem
+ 20% hver måned? burde jo vært annonsert i alle mediekanaler som tidenes suksess. men konseptet har vel ikke allverden til positiv omtale å vise til. kan det ha en sammenheng med at konseptet er rimelig lugubert og går ut på å "lure" godtruende mennesker med lite kunnskap til å gi fra seg penger frivillig?
 

picxx

Well-Known Member
Om du kjøper ett oppusings husprosjekt for 1000000 hva er ditt utgangspunkt for fortjeneste? 0 eller -1000000? Det du skriver stemmer om goodleadz går dukken innen 1 md. Noe jeg ikke tror det er noen sjangs for. Synes du er vel pesemitisk.

Saken er jo at du har ikke kjøpt noe hus for 1000000, du har kjøpt en timeshare for samme prisen.
 

Truls Lurås

New Member
Er ikke dette grundernes forum ikke pesimistenes hjem? Jeg vil følge opp fra august med de beløpene jeg tar ut vil jeg raportere her på forumet. Så da for vi se om det er timeshare. Det vil tiden vise. Om det er andre som er interesert i dette mail meg på t-luraas@online.no
 

zapotek

Medlem
Du kjøper annonsering i goodleads for f.eks 5000. For å tjene penger må du så se 20 annonser hver dag fra andre som har kjøpt annonsering, og gjør du dette får du kredits/renter som du kan ta ut i form av penger.

Om dette er konseptet, så kan jeg ikke fatte at du Truls ikke skjønner at dette er fullstendig verdiløst for annonsøren.
 

Nutz

Med lem
Du vet at deltagere i Ponzi-pyramider kan risikere streng straff dersom de blir tatt, og at det ikke er så lett å påberope seg at man har handlet i god tro dersom man er høyt oppe i systemet.
-Holder med at en blåøyd deltager taper masse penger og går rettens vei.
Myndighetene tar beslag i transaksjonsdata fra nettstedet og "ruller tilbake" pengene til de rettmessige eiere som har gått til sak fra de som har tatt ut overskudd, som i praksis betyr at de pengene du har dratt ut blir krevet inn via statens innkrevingsentral.
Oppnevnt bobestyrer skriver regning med gaffel slik at selv "innskuddet" til de store blir borte.
Regn også med at boet må betale saksøkers advokatutgifter.
 

Truls Lurås

New Member
Sjekket videoene. Det jeg forstår av systemet er dette: Du kjøper annonsering i goodleads for f.eks 5000. For å tjene penger må du så se 20 annonser hver dag fra andre som har kjøpt annonsering, og gjør du dette får du kredits/renter som du kan ta ut i form av penger. Er det omtrent riktig?

Men for å få lov til å ta ut penger må du ha vervet minst 2 andre annonsører.

Har jeg misforstått noe, Truls?


Du må ha to enganganonsører dvs har du invistert 13500 som meg måman ha to kunder eller annonsører om du vil på en samlet ivestering på 1800 hver (medlemskap+ 100 dollar i reklame) disse trenger ikke å være aktive det er et engangskrav ulikt mange andre mlm selskaper der du må ha likevekt i de forskjellige bena og att de under deg er aktive for at du skal få utbetaling. Så det er mange som tjener mer på sin egen investering enn på nettverket. Om man ikke klarer å skaffe 2 selv innen 3 md kan og bør man få hjelp fra han over og det er også muligheter for å kunnetrekke seg ut uten tap. Det er informatjon om dette på goodladz sine nyhetssider goodlnews. Eller så kan jeg sende deg dokumentet som vedlegg p mail. Om du sender mail til t-luraas@online.no
 

zapotek

Medlem
Du må ha to enganganonsører dvs har du invistert 13500 som meg måman ha to kunder eller annonsører om du vil på en samlet ivestering på 1800 hver (medlemskap+ 100 dollar i reklame) disse trenger ikke å være aktive det er et engangskrav ulikt mange andre mlm selskaper der du må ha likevekt i de forskjellige bena og att de under deg er aktive for at du skal få utbetaling. Så det er mange som tjener mer på sin egen investering enn på nettverket. Om man ikke klarer å skaffe 2 selv innen 3 md kan og bør man få hjelp fra han over og det er også muligheter for å kunnetrekke seg ut uten tap. Det er informatjon om dette på goodladz sine nyhetssider goodlnews. Eller så kan jeg sende deg dokumentet som vedlegg p mail. Om du sender mail til t-luraas@online.no

Er det folk utenom Goodladzsystem som ser annonsene? Ja eller nei.
 
Topp